Zo. Gisteren de eerste paar uur geen internet gehad en vanochtend deed mijn werkstation het niet meer. Het kan deze week niet erger meer worden... 
Dat dachten ties, TEAM_JOE_BAR en TeamAIB ook en toen werder ze prompt een plekje teruggezet in de overall rankings. Aangezien ze alledrie ook nog eens een 0 achter hun naam hebben staan, verwacht ik geen represailles. Maar hopelijk heb ik het fout
Verder mogen we 2 euhm... 3... nee toch 2... nou ja een aantal nieuwe leden verwelkomen. Welkom gemini, Drikus en Jinca. Hopelijk kunnen jullie helpen om DPC weer in de daily Top 30 te krijgen, want zolang we daar niet staan zullen we niet klimmen ook.
5 paaltjes in de range van 20 t/m 5000 worden vandaag verstrekt. Proficiat
Dat dachten ties, TEAM_JOE_BAR en TeamAIB ook en toen werder ze prompt een plekje teruggezet in de overall rankings. Aangezien ze alledrie ook nog eens een 0 achter hun naam hebben staan, verwacht ik geen represailles. Maar hopelijk heb ik het fout
Verder mogen we 2 euhm... 3... nee toch 2... nou ja een aantal nieuwe leden verwelkomen. Welkom gemini, Drikus en Jinca. Hopelijk kunnen jullie helpen om DPC weer in de daily Top 30 te krijgen, want zolang we daar niet staan zullen we niet klimmen ook.
5 paaltjes in de range van 20 t/m 5000 worden vandaag verstrekt. Proficiat
Folding@Home hitparade van 2004-08-31 Top 30 daily flushing members: (92/1256) = 7%
Top 30 Overall
Top 15 teams daily
Top 15 teams overall
Mijlpalen
|
Leden |
2 nieuwe leden |
Welkom bij DPC: gemini, Drikus, Jinca, |
0 retirements |
Aantal leden: 1256 |
Folding@Home Links |
Folding@home FAQ |