[XP] Programma's in startmenu weg bij andere gebruikers*

Pagina: 1
Acties:

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:07

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Topicstarter
Ik heb iets raars,ik heb een domein, ik heb een gebruiker aangemaakt maar die krijgt geen policies(nog niet).als ik als die gebruiker inlog na het aanmelden zijn mijn programm's in het satartmenu weg.

weet iemand een oplossing???

grtzzz danny :'(

Keep it calm...en lek mig de zuk

• Hmail
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-05 18:27

Hmail

Doet ook maar wat.

De programma's die hij moet hebben kun je in C:\Documents and Settings\Default User zetten. Verder zou ik hem wel policy's geven, want hij kan ze nu niet starten waarschijnlijk.

It might sound as if I have no clue what I'm doing, but I actually have a vague idea.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:01
Probeer eens op je start menu te kliken met rechts > en dan op alle gebruikers verkennen > en zorg dan dat jou software in alle gebruikers terecht komt. Je moet ook even op de rechten letten (met rechts klikken op het programma).

Ik zet even [ ] tags in je topic titel

[ Voor 3% gewijzigd door leon1e op 01-09-2004 08:48 ]

• kromme

kromme

Topicstarter
Ik heb oppe server de gebruiker geen profiel gegeven.Verder heb ik bij docu en settings bij alle gebruikers en all user en default users het menu start gokopieerd.

Dat met alle gebruikers verkennen zie ik niet als ik rechts klik
:|

maar we zijn hard aan het zoeken :9

• kromme

kromme

Topicstarter
ik heb er nog nx over gevonden, iemand nog ideen.

grtzzzz kromme

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Misschien dat je kan beginnen met iets meer zorg te besteden aan je topic en aan je zinnen 'oppe server', 'docu en settings' , 'gokopieerd' - maak er gewoon even nette zinnen van dat is wel net zo leuk :)

Verder geef je veel te weinig info - zijn *alle* programma's weg? Is dit met alle users of alleen met die enkele user? Weet je zeker dat er geen enkele policy over heen gaat? Meer info zou geen kwaad kunnen :)

• kromme

kromme

Topicstarter
Ik heb op het systeem windows XP vers geinstalleerd,op dit moment als ik de installatie voltooid heb werkt alles perfect.Ik log erna in als lokaal beheerder en meld mijn systeem aan op het netwerk.Als ik daarna opnieuw opstart en opnieuw inlog als mezelf zijn mijn programma's weg bij menu start.Ik heb vanuit de verkenner de programma's gekopieerd naar default user en all usser,en niet te vergeten mezelf en nog geen programma's te zien in menu start.Ik krijg geen policies mee van de server want bij w2k doet hij het perfect.(het bewijst maar weer eens dat 2000 beter is).
Als andere leerling inloggen heeft geen zin want die krijgen allemaal policies mee/

Ik hoop dat dit voldoende info is.

Alvast bedankt :)

Pagina: 1