Klopt, als de client online staat zoekt'ie om de zes uur contact met de server van TRI.
Nee, 2000 is het maximum in de client (zijn natuurlijk wel truukjes om langer te sparen en buffers apart te zetten)M1lamb3r schreef op 01 september 2004 @ 23:14:
stom vraagje maar klopt het dat de tsc client om de zoveel uur flushed en niet meteen, zodra die een candidate af heeft?
en een vraagje voor na de stampade, is het ook mogelijk om de buffer te verhogen tot meer dan 2000?
code:
1
2
3
4
| Russia 8.595.999 BroadbandReports.com 7.019.710 Dutch Power Cows 5.715.107 Bodensee-Team 5.707.147 |
We hebben plaats 3! En dat al op de eerste dag van de stampede
Helaas, hij moest alleen maar even een hapje eten tussendoor ofzoRikTW schreef op 01 september 2004 @ 23:06:
[...]
... volgens mij is jar jar binks nu wel zo'n beetje klaar met doorspoelen (of is ie naar bed gegaan?)...
Verwijderd
Zolang de teams boven ons (ruim) minder doen dan wij, vind ik het best dat die Binks lekker aan het flushen is.
Let him have his day(s)
BTW: er zijn nog een aantal Koffiedrinkers die nog niet de "AAN knop van de koffiezetter" ontdekt hebben.
Plz. volg ons goede voorbeeld en start crunching!
Let him have his day(s)
BTW: er zijn nog een aantal Koffiedrinkers die nog niet de "AAN knop van de koffiezetter" ontdekt hebben.
Plz. volg ons goede voorbeeld en start crunching!
Hmm ik hoop wel dat dit alles is wat hij hadRikTW schreef op 02 september 2004 @ 00:01:
[...]
Helaas, hij moest alleen maar even een hapje eten tussendoor ofzo
Nou dan kunnen we wel stoppen
Mooie avatarVerwijderd schreef op 01 september 2004 @ 23:02:
[...]
En bedanktde vorige keer duurde het 3 dagen voordat ik dat deuntje uit mijn kop had!
/ontopic
ik hoop dat die Jar_Jar nou een beetje uitgeflushed is.. zou toch vervelend worden als we morgen weer geen 1e daily pakken..
Ik ben bezig met een aantal PHP-scripts om alle nodes op kantoor mee te bedienen. Ik kan ze straks remote on en offline zetten, en de buffer aanpassen (simpelweg aanpassen van remote ".\res\general.prp" en vervolgens de client te herstarten (weet nog niet hoe ik remote een service opnieuw ga starten, maar komt wel goed
Hee dat is een leuke site, alleen kloppen die pieken niet, kijk bv maar eens naar onze (apen) stats of die van DPC, dezelfde pieken dus... waarschijnlijk een hikje in de dbVerwijderd schreef op 02 september 2004 @ 10:08:
[...]
Hij doet dit blijkbaar wel vaker, pieken elk 6 weken oid hier
Het was die vorige twee keren ook precies zijn totaal. Dus een hikje in de db idd als je het mij vraagt
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||