Onlangs is de gprs gateway van NowSMS afgesloten voor emailverkeer. Daardoor kan ik geen mail meer verzenden en ontvangen met mijn java email client in mijn nokia 6610. Helaas heeft de gateway van Telfort (mijn huidige netwerk) altijd problemen opgeleverd en nog steeds krijg ik bij het gebruik ervan foutmeldingen als ik probeer in te loggen op de mailserver. Daarom de volgende vraag:
Weet iemand een openbare gprs gateway die openstaat voor emailverkeer?
Voorheen kon ik in binnen- en buitenland overal mijn mail checken, maar dat is sinds kort helaas niet meer mogelijk. Ik heb reeds een mail naar Telfort gestuurd met de vraag waarom hun gateway zo moeilijk doet (niet in exact die woorden uiteraard
). Omdat ik op korte termijn geen oplossing van hun kant verwacht, doe ik meteen hier een poging.
Ik wil overigens wel even kwijt dat ik al talloze gateways heb geprobeerd. Vrijwel geen van allen reageert uberhaupt en is er wel een reactie dan krijg ik ofwel een error ofwel de melding "invalid port" (port gesloten dus).
Weet iemand een openbare gprs gateway die openstaat voor emailverkeer?
Voorheen kon ik in binnen- en buitenland overal mijn mail checken, maar dat is sinds kort helaas niet meer mogelijk. Ik heb reeds een mail naar Telfort gestuurd met de vraag waarom hun gateway zo moeilijk doet (niet in exact die woorden uiteraard
Ik wil overigens wel even kwijt dat ik al talloze gateways heb geprobeerd. Vrijwel geen van allen reageert uberhaupt en is er wel een reactie dan krijg ik ofwel een error ofwel de melding "invalid port" (port gesloten dus).