Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Topic-filter

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Soms heb je wel eens van die topics waarbij je het absoluut niet eens bent met de topicstart of absoluut niet eens bent met reacties die er in gepost zijn..
Soms hebben sommigen dan de neiging om daarop te reageren met een niet zo goed beargumenteerde post (vaak een flame) die niet gewenst is in dat topic.

Vandaar dat het mij handig lijkt om een topic-filter in te bouwen.

Stel je klikt een topic aan waarbij duidelijk wordt dat het niets voor jou is, terwijl hij wel steeds in het forum omhoog komt zetten en steeds weer in de AT staat.. Zulk soort dingen gaan uiteindelijk reageren, want je wil je toch je ei kwijt, ook al kan het consequenties opleveren.. (opkroppen is niet goed voor je, daar is vast wel wetenschappelijk onderzoek na gedaan..)
Wat doe je dan? Juist, je klikt op de Afbeeldingslocatie: http://www.flut.demon.nl/filtertopic.gif-knop (ff snel geimproviseerd.. :+)

Vervolgens zal dit topic niet meer verschijnen in het forum en ook niet meer in de Active topics..

En denk je dat je hem toch wel weer eens wilt bekijken, dan ga je naar http://gathering.tweakers.net/forum/list_filtered_topics :)

edit:
Kon me herinneren dat dit al eens eerder geopperd was, maar kon met zoeken in bug met "filter" niets over topics filteren vinden..

Ennuh, dit is ook erg handig tegen van die grote opsomtopics in de HK die voor sommigen totaal niet boeiend zijn en dus alleen maar in de weg zitten..

[ Voor 12% gewijzigd door Osiris op 01-09-2004 01:43 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Volgens mij is het zo dat de AT zo ongefilterd mogelijk worden weergegeven wegens performance-eisen. Het toepassen van filters voor iedereen (op basis van jou voorstel op topicId, maar iemand anders wil vast reguliere expressies toe kunnen passen) zal deze performance waarschijnlijk zodanig doen verslechteren dat dit niet te doen is. Je zou beter eens kunnen gaan kijken naar een customised versie van HotTopic of iets dergelijks; wat client-side filters toe zou kunnen staan :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-11 12:25

samo

yo/wassup

Ik snap het idee van de TS wel, maar het lijkt mij geen goede oplossing.
Wat ik altijd doe (en bijna hier had gedaan) is beginnen aan het typen van een reactie (dan is het er uit) maar dan gewoon niet op post klikken. :)
Een beetje zelfbeheersing doet de rest.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:55

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

samo-arne schreef op 01 september 2004 @ 13:46:
Ik snap het idee van de TS wel, maar het lijkt mij geen goede oplossing.
Wat ik altijd doe (en bijna hier had gedaan) is beginnen aan het typen van een reactie (dan is het er uit) maar dan gewoon niet op post klikken. :)
Een beetje zelfbeheersing doet de rest.
8)7
volgens mij bedoeld Osiris , dat je sommige topics 'verborgen' houd in de AT. Dus dat je hem in feite ignored / filtert :)

Verder niets hoor :P
* Outerspace vind het een strak plan.

[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 01-09-2004 13:48 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:52

Haan

dotnetter

Zou het echt zoveel performance schelen? Je kan nu ook al ervoor kiezen om hele subfora niet te tonen in de active topics, is dat niet min of meer hetzelfde al wat de TS voorstelt?

Kater? Eerst water, de rest komt later

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

hantheman.tk schreef op 01 september 2004 @ 13:48:
Zou het echt zoveel performance schelen? Je kan nu ook al ervoor kiezen om hele subfora niet te tonen in de active topics, is dat niet min of meer hetzelfde al wat de TS voorstelt?
Nee, want misschien is er een topic in dat subforum waar je wel interesse in hebt. :)

Signature

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
pastapappie.NET schreef op 01 september 2004 @ 13:49:
[...]

Nee, want misschien is er een topic in dat subforum waar je wel interesse in hebt. :)
Hantheman bedoelde meer van: "als dat kan, waarom zou dit dan niet kunnen" :)

Maar of het echt niet kan moet een devver beoordelen. Misschien is het niet ideaal qua keys in de DB (ik zeg ook maar wat :P ), of is men bang voor ontzettend grote tables per user.

{signature}

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Naast of het mogelijk is, is een vraag of een noodzakelijk is, persoonlijk zie ik er het voordeel niet zo van. Als je ergens op "moet" reageren omdat je kennenlijk je er zo betrokken bij voelt kan dat nog steeds op een nette manier gebeuren, zonder dat dat consequenties moet opleveren. Is misschien nog wel goed voor de lopende discussie ook :) . Er is naast performance / implementatieproblemen verder niets tegen, maar als het al enige (merkbare) invloed op de performance heeft zou ik er tegen zijn :) .

DM!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Staat @ todo list in hoofd, of het komt betwijfel ik :P

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.