Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

cable sleeving, het van het of toch niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik mijn cable sleeving pakketje besteld van vantec, ik zit vol spanning erop te wachten want dit is de eerste keer dat ik dat ga uiproberen.

Heeft hier iemand ervaring mee, indien ja laat je horen en vertel me wat je niet en wel moet doen :)

heb al veel instalatie instructies gezien ma die zijn meestal zo objectief, heb je echt een molex verwijderaar nodig of kan je het er ook uitprutsen met een schroevendraaier, je psu opendoen om tot in de psu te sleeven of toch niet?

Nu het ziet er wel een pak beter als je de kabels sleeved, op de prentjes toch! ;)

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:57

Rmg

paper clip
daarmee kan je ze makkelijk van de molex halen

• Arjen86
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
ja of precisie schroevendraaier, zie resultaat in de foto, de krimpkous kwam ik tekort, spul viel me beetje tegen, doe ik nog es opnieuw. Knapt er wel van op, maar zet er wel een uv ledje bij, als het uv sensitive is dan.

[ Voor 3% gewijzigd door Arjen86 op 01-09-2004 01:06 ]

Foto

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:28

Bestla

Kvinne

Ik heb het al liggen maar nog geen zin/tijd gehad om dat te gaan doen. (Ik weiger echt om achter de p3 van mijn vrouw met een 17 inch crt te gaan zitten surfen)
(heb zelf een 21 inch _/-\o_ )

Molex frut dingetje: Oude adapter pakken en ff naar dat plugje kijken. Knip het puntje er af zodat je een buisje overhoud. Dat past precies in je molex en voila ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Bestla op 01-09-2004 07:48 ]

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-10 22:13

ScSi

Belg.

http://gathering.tweakers...essages/937104///sleeving
Ik denk dat je daar leesvoer genoeg hebt iig..

Verwijderd

Ik denk dat het wat handiger is om vóórdat je een sleevingkit besteld te kijken naar guides/ervaringen/voorbeelden (zie oa. CME Faq: Kabels mooi opruimen / samenbinden / search: mesh sleeving) en om als je dáárna zelf aan het sleeven gegaan bent om die te posten in Cable sleeving/meshing tips gezocht of [rml][ CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 8[/rml]

In ieder geval ontgaat mij het nut van een topic op deze wijze.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2004 09:46 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.