[Winamp] crasht steeds na install Windows XP SP2 install

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Topicstarter
zoals de topictitel al doet vermoeden, sinds de installatie van SP2 van Windows XP Pro crasht mijn winamp constant. Soms doet ie het een paar uur prima, en dan ineens crasht ie weer 3 keer achter elkaar om niets..

Heb eerst een re-install van 5.03 gedaan, hielp niks, daarna een install van 5.05, wederom dezelfde problemen.
Voor de rest heb ik niets veranderd de laatste tijd, dus het moet eigenlijk wel door SP2 komen...hebben meer mensen hier last van, of enig idee hoe dit op te lossen is?

Ow, voor de volledigheid, ik gebruik een plug-in voor audioscrobbler, maar ook als ik die niet gebruik en de-install blijft ie crashen.

Overige info:
512 MB DDR PC 2700 geheugen, AMD Athlon 2000+, en dus een volledig ge-update Windows XP Pro.....

anyone?

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Geluidskaart-driver opnieuw installeren/updaten ?

Wat is de reden van de crash? Iets in de event-log? Kijk even of je schrijfrechten in de program folder hebt :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Topicstarter
ow ja
dom, ik heb de *.txt met de reden van de crash bewaard op mijn webspace -->

hierrrr

driver geluidskaart had ik ook al geprobeerd trouwens (onboard dingetje, op een MSI KT4V bordje )

ow, en ik ben ingelogd als Admin, dus die rechten staan dan neem ik aan ook goed...

edit: hmm, die txt blijft leeg bij mij als ik er zo op klik....rechtermuis en save as op je desktop en dan openen gaat wel goed :?

[ Voor 33% gewijzigd door kamstra op 01-09-2004 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Topicstarter
Ok, subtiele schop --> na herhaaldelijk proberen denk ik bij nader inzien dat het toch de audioscrobbler pug-in is...Als ik m uitschakel gaat het steeds goed geloof ik. Inschakelen levert na verloop van tijd een crash op..

Volgende vraag is dus of meerdere mensen die audioscrobbler ook gebruiken ook last hebben van deze crash... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THiCE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 08:29

THiCE

Say it with a flourish!

Een crash in de zin van dat hij spontaan afsluit? Dat heb ik ook ja... Heel raar, de afgelopen week geen last meer van gehad, maar daarvoor op 1 avond een keer of 7... echt om gek van te worden...
Ik gebruik dus ook audioscrobbler, icm winamp 5.05 en WinXP met SP2.

I just can't believe all the things people say.
Why must I deal with this shit, every fuckin' day?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Topicstarter
ik weet inmiddels wel zeker dat het door audioscrobbler komt. Draai nu winamp 5.05, als ik een oude audioscrobbler plug-in gebruik gaat het goed (alleen wil die om de 3 minuten updaten... :( ) met de nieuwste crasht WA om de haverklap. Ik heb m nu nog wel geinstalleerd staan, maar heb m disabled. Ik denk dat het gewoon een kwestie van hopen op een snelle release van een nieuwe update is.....

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
kamstra schreef op 04 september 2004 @ 21:01:
ik weet inmiddels wel zeker dat het door audioscrobbler komt. Draai nu winamp 5.05, als ik een oude audioscrobbler plug-in gebruik gaat het goed (alleen wil die om de 3 minuten updaten... :( ) met de nieuwste crasht WA om de haverklap. Ik heb m nu nog wel geinstalleerd staan, maar heb m disabled. Ik denk dat het gewoon een kwestie van hopen op een snelle release van een nieuwe update is.....
Jup, zelfde verhaal hier...
Winamp 5 + SP2 + Audioscrobbler
1 minuut werken en dan was het gedaan met het plezier :/
Net winamp geuninstalled, plugindir weggegooit en nu werkt het weer zoals het hoort, zonder audioscrobbler that is. Ik kon winamp zelfs niet meer starten net, klikte op snelkoppeling en er kwam direct melding van Windows XP...

nog even audioscrobbler log:
Elapsed Date/Time Module Debug
================================================
0.000 09/18/2004 23:35:45 Application Information AudioScrobbler for Winamp v1.1.7 (Build 597)
0.000 09/18/2004 23:35:45 Application Information Winamp Version 5.00
0.000 09/18/2004 23:35:45 Application Information Windows XP (Professional), (Uniprocessor Free) v5.1 Build:2600 Service Pack:2
0.000 09/18/2004 23:35:45 CCacheManager::Load Loaded 4 entries
0.050 09/18/2004 23:35:45 CScrobbler::StartScrobbling Startup Complete.
0.231 09/18/2004 23:35:45 CScrobbler::ThreadCallback ReqID 0, Submission is '', Response is , Status Code 500
0.241 09/18/2004 23:35:45 CScrobbler::ParseReponse ERROR - Response was invalid

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

w00t..

Ik had het zelde. WinAMP bleef maar crashen hiero. Niet normaal meer. van 2.91 -> 5.05 gegaan, hielp niet. Nu uninstall gedaan, c:\program files\winamp weggegooit, en opnieuw 2.91 geinstalleerd.

Was bij mij dus ook die audioscrobbler blijkbaar. * RaZ is a happer camper again >:)

En draaien dat ie doet :)

Ey!! Macarena \o/

Pagina: 1