Doom3: Ik krijg DuctTape niet aan het plakken.

Pagina: 1
Acties:

• MetalStef
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:54
Mijn probleem is het volgende: Ik heb voor Doom3 de DuctTape-mod versie 0005 gedownload en geïnstalleerd (neertillen vanaf http://ducttape.glenmurphy.com/, uitpakken in je Doom3\base folder). Er worden dus 8 files in 4 folders gezet. Geen probleem.

Als ik nu Doom3 wil spelen, krijg ik nog steeds geen flashlight op mijn shotgun en machinegun. Wel zie ik een soort 'schijnsel' als ik één van beide wapens selecteer, en bij alle overige wapens niet.

Waar kan het aan liggen? Ik dacht zelf aan een andere versie van DuctTape, dus ik heb ook versie 0004 geprobeerd. Dit mocht helaas niet baten.
Ik heb ook om de snelheid ten goede te komen alle pak-files uitgepakt in de base-folder. Bij het installeren van DuctTape krijg ik dus ook netjes zesmaal de vraag of ik een file wil overschrijven (2 van de 8 zijn nieuw), dus ook dat zou moeten werken.

Nu kan ik natuurlijk mijn uitgepakte pak-files weer wegkiepen om te kijken of het helpt, maar volgens mij kan het daar niet aan liggen.

Alvast bedankt, en neem de tijd met antwoorden, ik ga eerst even een tukkie doen. :Z

Ik heb 70 hobbies: 69 en tweaken...

• MetalStef
Modbreak: Niet kicken binnen 24 uurNiet kicken binnen 24 uur, dit staat heel duidelijk aangegeven in de voorwaarden en de faq en dat geldt ook voor jou!

[ Voor 86% gewijzigd door Crash op 01-09-2004 12:25 ]

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
Ik neem aan dat je gewone flashlight wel werkt? Zou kunnen dat je een oudere kaart heb die deze belichtings methode niet ondersteunt ofzo. (wel ver gezocht :)) Of een driver update (voor ati-> catalyst 4.9beta).

• MetalStef
De normale flashlight werkt wel. Ik draai WinXP pro SP2 op een Barton 2500+ met 512mb op een A7N8x non-deluxe. Mijn videoplank is een R9800pro met de 4.9beta OpenGL-driver. Doom wordt gestart van een redelijk verse NTFS-partitie.

Volgens mij moet het gewoon werken, maar ik gebruik dus die uitpak-truc en de DuctTape mod tegelijk. Hebben anderen dat wel tegelijk aan de praat?
Wel raar is dat bij de gewone flashlight het lichtschijnsel nu wat feller lijkt en de lichtkegel wat smaller, precies zoals bij DuctTape0005 in de readme staat. Maar dat weet ik niet helemaal zeker, hangt natuurlijk ook een beetje van de omgeving af.

Ik kan natuurlijk nog proberen om Doom3 nòg een keer te installeren op een andere partitie en dan de DuctTape mod proberen, maar volgens mij is dat het probleem niet.

• MetalStef
Goed, ik ben eruit.

De originele bestanden had ik gekopieerd en opgeslagen met dezelfde naam, maar met een underscore ervoor: file.bla werd dus _file.bla
Hoevel de naam dus gewijzigd was, raakte Doom3 blijkbaar in de war hiervan. Na verwijderen van de originele gerenamede files loopt de mod wel goed.

Ow, en dat de standaard lichtbundel van de flashlight smaller leek? Dat was niet zo en lag dus aan mij: Op de wapens is die bundel echt heeeel smal.

Nou, toch bedankt!