Onterechte -1 Flamebait? @ iMac G5

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squee
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-06 14:28
Ik heb zoals velen eigenlijk met ongeveer het zelfde gereageerd op de "Apple nieuwste desktopgeneratie: iMac G5" nieuwspost, was het alleen zo dat ik vergat te refreshen en bleek dat al 20 mensen minstens het zelfde gezegd hadden ;)

Als het een "Dubbelpost" ofzo was geweest snap ik het wel... maar -1 Flamebait vind ik toch wel heeeeel erg vreemd voor mijn post:

http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1115994

Please do not contact me telepathically.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Je bent, als ik het goed zie, de vijfde die het over geheugen heeft maar, voorzover ik heb gezien, wel de eerste die lichte applicatie-eisen van de vermoedelijke doelgroep erbij haalt. Bovendien de gedeelte eerste plaats voor het plaatsen van vraagtekens bij de afwezigheid van gbit, en dat is technisch niet eens een dubbelpost :P

En natuurlijk zeker geen flamebait. Misschien wil een PM even kijken of hier ernstige misdrijven worden begaan - maar het is evengoed mogelijk dat er een scrollwieltje is uitgeschoten en de overige moderatie ziet er niet heel raar uit (alhoewel - dit is ook beslist geen flamebait). Ik heb er alvast even wat bijgedaan, mag de moddemocratie het nog 'ns overnieuw proberen :)

Wel raar: "Ik heb er 1 gekocht! Mooi, kijk, plaatje!" op +3 ((*klik*) +2 bedoel ik) en, ook op +3 (*klik*):
Jah, dat is apple, de specs klinken misschien niet goed maar MacOSX heeft dolby 5.1 en Gbit niet nodig om goed te zijn.
Gni :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Punt is duidelijk uitgelegd door rataplan. Ik ben de draad aan het bekijken en daar heeft inderdaad één persoon wat overenthousiast mensen op vlammen getrakteerd. Er wordt naar gekeken en gehandeld.

Dank voor het melden! :)