Toon posts:

registry-error oplossen met knoppix

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
win xp pro met een registry error , en niets werkt meer
windows herstelconsole , veilige mode enz. enz. enz.
nu dacht ik de oplossing gevonden te hebben in de vorm van knoppix
alleen nu wil knoppix het huidige register niet verwijderen (default sam software system en security) elke keer word gezegd dat er geen permissie is om dit te verwijderen , en of te overschrijven , heeft iemand hier de gouden tip

groeten

• Hoaxbe
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-05 11:55

Hoaxbe

Revived his 9500

Ok, alles op een rijtje :
Knoppix is linux. Aangezien je WinXP draait neem ik aan dat je bestandssysteem NTFS is. Welnu, Linux kan enkel een NTFS partitie mounten als read-only, vandaar dat je dat register niet zomaar kan verwijderen.
En je hele register verwijderen zal ook niet veel helpen...
Re-Install XP?

Intel 386 33Mhz - 8MB RAM - VGA en Geluid - 120MB HDD - 14" monochroom - Vergeelde plastic case

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

eekaavee,

Ik mis in je topic een aantal zaken waardoor ik dit topic maar ga sluiten.
  • Je topic titel bevat geen Windows versie zoals we wel vragen, daarnaast lijkt het erop dat je geen registry error vraagt maar een specifieke vraag over Linux (Knoppix?) dus vraag ik me af wat dit in WOS doet :P
  • Ik mis in je topic de exacte informatie - welke foutmelding krijg je, wat ben je aan het doen, en waarom.
  • Ook mis ik wat je dan met die informatie al gedaan hebt (welke resultaten kwam je tegen toen je zocht op die foutmelding ? )
Ik ga dit topic dan ook sluiten - open gerust een nieuw topic waarin je net iets uitgebreider bent met informatie :)

Dit topic is gesloten.