Toon posts:

[XP+Audigy]Hoe digital en analoog gelijktijdig gebruiken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil de analoge uitgang en digitale uitgang van mijn soundblaster audigy gelijktijdig gebruiken maar ik krijg dit niet voor elkaar.

Met mijn vorige geluidskaart (SB Live) ging dit prima, deze werd standaard bij de XP installatie herjend, als je dan geen drivers installeerde had je zowel via de analoge als digitale uitgang geluid.

Nu dat ik een audigy kaart erin heb zitten krijg ik geen geluid meer op beide gelijktijdig, in moet bij de geluids settings aan of uit vinken dat je analoog of digitaal wilt.

Kan me iemand vertellen wat ik verkeerd doe hier?

Verwijderd

Ik heb geen idee of de KX drivers hier een oplossing voor zijn? Misschien dat de Audigy WEL tegelijkertijd digi en ano kan doen, of heb je dan weer die Break-out box nodig? /me heeft een ouwe SBLive!drive IR Platinum die nooit goed gewerkt heeft, de Kx-drivers brachten daar (een beetje) verbetering in...

ik heb in het verleden op Google gezocht naar de meest recente drivers (de abbo-functie was nog niet helemaal af 8) ,maar je zult wel even moeten kijken of de Kx-drivers jouw kaart ondersteunen (en of de functies erin zitten die JIJ wilt hebben)

Helaas zijn mijn Kx-drivers na een flinke PEEEP verdwenen, net zoals de kaart zelf, de LiveDrive zit er nog wel in, al is het alleen maar om stoer te doen :+

BoKKo leest weer niet goed, het heeft dus WEL ooit goed gewerkt!

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 23:11 . Reden: toevoeging zoekinfo/start overgeslagen-->AF ]