hoi tweakers :0
heb even een vraagje
ik heb hier een leuk draagbaar tvtje liggen aka formaat oude gameboy
deze werkt niet meer omdat er geen zenders meer op ontvangen kunnen worden
wat nog wel gaat is tvin
er zit een 3,5 inch koptelefoon aansluitingkje op waar je de tvout van de video kaart zo op aan kan sluiten ( met een beetje knutselen )
nu is mijn vraag zou deze ook anders aansluitbaar zijn
bijv op usb of iets raars ?
zodat ik bijv het schermpje ( 3,5 cm bij 4,5 cm ) als case badge kan gebruiken met bijv een soort van 30k ( trailer exe file soort van animatie ding) kan laten zien ?
ik kan hem bijv aansluiten op een oude video kaart nadeel is wel dat alles vertraagt wordt daardoor omdat hij dan de video kaarten gelijk laat opbouwen en
dus wacht de ati radeon 9800 pro op de 4 mb ati rage pro
is er enige mogelijkheid om een soort van signaal via de usb ofzo in een soort van zichtbaar video signaal te zetten ?
heb even een vraagje
ik heb hier een leuk draagbaar tvtje liggen aka formaat oude gameboy
deze werkt niet meer omdat er geen zenders meer op ontvangen kunnen worden
wat nog wel gaat is tvin
er zit een 3,5 inch koptelefoon aansluitingkje op waar je de tvout van de video kaart zo op aan kan sluiten ( met een beetje knutselen )
nu is mijn vraag zou deze ook anders aansluitbaar zijn
bijv op usb of iets raars ?
zodat ik bijv het schermpje ( 3,5 cm bij 4,5 cm ) als case badge kan gebruiken met bijv een soort van 30k ( trailer exe file soort van animatie ding) kan laten zien ?
ik kan hem bijv aansluiten op een oude video kaart nadeel is wel dat alles vertraagt wordt daardoor omdat hij dan de video kaarten gelijk laat opbouwen en
dus wacht de ati radeon 9800 pro op de 4 mb ati rage pro
is er enige mogelijkheid om een soort van signaal via de usb ofzo in een soort van zichtbaar video signaal te zetten ?
beter 10 servers in de lucht dan 1 op de grond