Slideshow op tv met geluid

Pagina: 1
Acties:

• DarkFire
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-06 11:15
Hallo Goth`ers,

ik heb een vraagje een kennis van mij wil een diavoorstelling maken van fotos met toepasselijke muziek eronder.

Nu zoek ik een programma die dit kan en graag ook makkelijk te doen is voor hem, maar het programma moet het gemaakte project ook kunnen opslaan als een .avi om hem als video of super video cd`s te maken om zo dit te kunnen afspelen op tv`s

alvast bedankt voor jullie hulp
DarkFire

Verwijderd

uh... kan zo snel 2 mogelijkheden bedenken:

1. Adobe Première
2. Powerpoint draaien en dan opnemen met Fraps

1e lijkt me wel zo het makkelijkst

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 10:39
Windows movie maker, standaart in XP (ff via windows update de versie 2 halen ofzoo), en gaan met die banaan, een makkelijker (en relatief gezien gratis) programma kan ik mij niet verzinnen...

Kunnen ze er ook leuke titels etc onder zetten :).

Verwijderd

'Pro show gold' van Photodex is misschien nog wat gemakkelijker dan Premiere of een powerpoint show opnemen. Je kan dan ook direct svcd's van je shows bakken (zonder gerommel met Premiere instellingen). Er is vast wel een evaluatieversie van te krijgen.

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
1. Adobe Photoshop Album 2.0
2. Pinnacle Studio 9 <--- Aanrader !!

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:29

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 22:13:
'Pro show gold' van Photodex is misschien nog wat gemakkelijker dan Premiere of een powerpoint show opnemen. Je kan dan ook direct svcd's van je shows bakken (zonder gerommel met Premiere instellingen). Er is vast wel een evaluatieversie van te krijgen.
yup, perfect pakket! ik heb hem ook al een tijdje in gebruik. Erg simpel in gebruik maar een leuk resultaat :)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.

Pagina: 1