Ik ben om...

Pagina: 1
Acties:

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Gefeliciteerd OezieWoezie en Wildhagen, ik ben om :) Om naar OGR that is.
TA doet inderdaad niet zoveel meer aan RC5, de competitie is er af. MAARRRRRR ik ga pas mijn eerste koeien op OGR overzetten als we #1 zijn overall bij onze Core business, RC5...
Tis maybe wel een plan een plannetje te maken om te zorgen dat dat overstappen niet helemaal uit de hand gaat lopen, strax verliezen we iets van onze oppermachtigheid en dat zou zonde zijn >:)

Kan iemand me trouwens vertellen wat onze achterstand bij OGR op /. en TA inhoud? MOeten we echt vet ons best doen of is het een kwestie van tijd net als bij RC5. Ik ga zo maar eens wat stats bekijken van OGR, en mijn Mkeys->Gnodes translator uit de kast halen (dit is net zo erg als de Euro man!).

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Gefeliciteerd OezieWoezie en Wildhagen, ik ben om Om naar OGR that is.
Welkom bij DPC-OGR ;) Toch nog gelukt !
Kan iemand me trouwens vertellen wat onze achterstand bij OGR op /. en TA inhoud? MOeten we echt vet ons best doen of is het een kwestie van tijd net als bij RC5
Als het ledental zou blijven zoals nu, dan zouden we dagelijks meer achterstand krijgen, maar als er zoals nu gebeurt meer mensen OGR gaan doen gaan we ook daar lekker inlopen !

Heb je een Intel ? Zorg dan dat je de 464g (pre-release) client neemt, heb je een AMD ? Dan moet je de 463-client hebben !

Overigens, op de proxy van [eNeRGy] is de meeste competitie, dus je kan het beste via hem flushen (IP = 212.187.65.100, stats op http://212.187.65.100/ogr)

#dpc op irc.sorcery.net voor meer info !

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Op donderdag 28 december 2000 13:54 schreef RubZie het volgende:
Gefeliciteerd OezieWoezie en Wildhagen, ik ben om :) Om naar OGR that is.
TA doet inderdaad niet zoveel meer aan RC5, de competitie is er af. MAARRRRRR ik ga pas mijn eerste koeien op OGR overzetten als we #1 zijn overall bij onze Core business, RC5...
Tis maybe wel een plan een plannetje te maken om te zorgen dat dat overstappen niet helemaal uit de hand gaat lopen, strax verliezen we iets van onze oppermachtigheid en dat zou zonde zijn >:)

Kan iemand me trouwens vertellen wat onze achterstand bij OGR op /. en TA inhoud? MOeten we echt vet ons best doen of is het een kwestie van tijd net als bij RC5. Ik ga zo maar eens wat stats bekijken van OGR, en mijn Mkeys->Gnodes translator uit de kast halen (dit is net zo erg als de Euro man!).
Welkom bij OGR;)
En de achterstand is best welgroot maar dpc kennende,zal dat snel kleiner worden maar dan motten er eerst wel meer mensen zoals JIJ overstappen op OGR;)

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:27
*Welkom*

• RubZie
KRIJG NOU WAT!

Ik heb al een beetje OGR gedaan... :D

• RubZie
Op donderdag 28 december 2000 13:57 schreef wildhagen het volgende:

#dpc op irc.sorcery.net voor meer info !
Who do you think you're talking to... :D Ik heb nog speciaal Ruben als ondertitel staan, maar die staan zeker uit bij jou :D

Verwijderd

Lekker toch!:9

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op donderdag 28 december 2000 14:03 schreef RubZie het volgende:

[..]
Who do you think you're talking to... :D Ik heb nog speciaal Ruben als ondertitel staan, maar die staan zeker uit bij jou :D
Nee hoor, ik wist dit wel, maar we hebben je al een poosje niet meer op #dpc gezien ;)
[14:05:04] -LOG-BOT- Voor het laatst heb ik Ruben (ruben@f7aafb95.fd9677fd.nl.hmsk) gezien toen Ruben besloot om IRC te verlaten met het bericht "Quit: Leaving" (1day 3hrs 8mins geleden).

Virussen? Scan ze hier!

• RubZie
Op donderdag 28 december 2000 14:05 schreef wildhagen het volgende:

[..]
Nee hoor, ik wist dit wel, maar we hebben je al een poosje niet meer op #dpc gezien ;)
[..]
LOL...
I'm there now, ain't I? :)

Verwijderd

Volgens www.teamanandtech.com komen we gelijk in de dagelijkse scores met ogr aan anandtech, als we 81 k rc5 wu's minder doen. Dat is 90.000 Mhz celeron power. = 180 celeron 500 Mhz'ers. Dat klinkt misschien veel, maar dat valt wel mee. We hebben immers nu al 3.000.000 Mhz celeron power aan het werk voor rc5. dat zijn 6000 celeron 500 Mhz'ers. 24/7. Als we daarvan dus 180 overzetten op ogr staan we gelijk met AT. als we 360 inzetten, lopen we ook nog eens in op AT. En we blijven dan ook nog steeds de sterkste in rc5.

• RubZie
81K lijkt me een beetje weinig hoor... Dat kunnen we prima missen. 810K is al logischer, maar ik weet niet precies hoe de verhoudingen zijn...

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ruben, foei ;)
OGR knabbelt aan onze diepgewortelde RC5-gevoelens (ons = crew).

• RubZie
Ach ja wildhagen is ook een tijdje al lekker bezig, en we moeten onze ogen niet sluiten, RC5 zou zomaar opeens afgelopen kunnen zijn en echt spannend is het strax als we op 1 staan niet meer....

Verwijderd

het is toch echt 81 k
Pagina: 1