mobo verrot/goedkoopste upgrade

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• jegertje
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-05-2021
hoi, ik heb eergister een oud wrak van een pc gekocht, (amd athlon 700mhz, 64mb ram, 10 gig hd, dat soort shit), om op me kamertje te zetten om een beetje op te internetten enzo, maar nou ging ik der gister ff wat meer ram inzetten van me andere pc, (256 mb sd-ram) .....maar nou heb ik dus met mn lompe kop (haast) em der verkeerdom ingezet ofzo |:( |:( :(
goed, kweenie wat der nou precies gebeurd is, maar t rook iig opeens niet zo erg lekker zegmaar, mobo doorgefikt ofzo, keb 4 verschillende voedingen geprobeerd dus daar kan et niet aan liggen...
weet iemand of mn mobo nog te redden is ofzo ?
maargoed, als dat niet zo is, wil ik dus ff een nieuw moederbord+cpu+geheugen+hd kopen...
maar nou is mijn vraag, wat is de goedkoopste of beste prijs/kwaliteit verhouding voor t goedkoopste systeem....
t hoeft dus absoluut niet snel te zijn, alst maar draait...
ik wil wel iig een 80 of 120 gig hd derin proppe, wat is daarvoor een goeie keuze ?

alvast bedankt voor t antwoorden :)

gertjan

3500+ @ 2,6 ghz, 2x 512mb kingston, connect3d x800gto@x800xt pe, 1x 250gb diamondmax10 sataII

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Electronica werkt op rook... als 't rook eruit is, is 't stuk. Welk mobo het beste bij je past, hangt af van je eisen.

In de CSL FAQ is er een groot stuk te vinden over combinaties van hardware. Zo kan je goed te weten komen wat bij wat past. Via reviews kan je vervolgens uitvinden welke mobo's er in aanmerking komen.

Dit topic is gesloten.