Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke GSM voor 150 Euro?

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Ik heb net 150 euro bij elkaar verzameld en wil graag een nieuwe gsm kopen.
Aangezien me SE T300 oud is enzo :P

Het moet:
- Een Camera
- Java Support
- min. 4k kleuren

En natuurlijk nog meer leuke features.. :P

Ik zat zelf te denken aan de Motorola V525
Maar zijn er nog andere leuke phones beschikbaar met ong. ddezelfde functies.
Mijn voorkeur gaat naar Pre-Paid of een Los toestel (geen abbo).

bvd :)

Verwijderd

Een beetje zoeken doet wonderen:

http://www.pricewatch.inf...crit167=1&crit3=&crit171=

T610 is goed alternatief, zelf heb ik V525, ook een aanrader.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 21:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 21:53:
Een beetje zoeken doet wonderen:

http://www.pricewatch.inf...crit167=1&crit3=&crit171=

T610 is goed alternatief, zelf heb ik V525, ook een aanrader.
thnx voor de snelle reply, ik wil alleen persoonlijke meningen horen, vandaar dat ik het vraag :)

Verwijderd

Waarom je een GSM met camera wilt is me niet echt duidelijk, omdat die dingen toch poep kwaliteit uitspuwen, maar dat is ff terzijde.

Feit is wel dat als je maar 150 euro te besteden hebt en je koopt een GSM zonder cam dat je veel meer leuke snufjes hebt :)

• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:07
Zelf vind ik de standby tijd nogal een nadeel van de 525. Je zou ook een kunnen kijken naar de Sagem V55. Is een vodafone prepaid voor 99 euro en heeft alles wat je zoekt... Zelf geen ervaring met deze telefoon, maar staat hoog in mijn verlanglijstje.

Verwijderd

de t610 is een aanrader, ik heb zelf net die van tmobile gekocht, ipv me siemens s55 ZONDER KNOPJES :(

Verwijderd

Topicstarter
Waarom je een GSM met camera wilt is me niet echt duidelijk, omdat die dingen toch poep kwaliteit uitspuwen, maar dat is ff terzijde.

Feit is wel dat als je maar 150 euro te besteden hebt en je koopt een GSM zonder cam dat je veel meer leuke snufjes hebt
Kan je er ene paar voor me noemen (ja ik ben te lui om zelf te zoeken :D)
Zelf vind ik de standby tijd nogal een nadeel van de 525. Je zou ook een kunnen kijken naar de Sagem V55. Is een vodafone prepaid voor 99 euro en heeft alles wat je zoekt... Zelf geen ervaring met deze telefoon, maar staat hoog in mijn verlanglijstje.
ff checke
de t610 is een aanrader, ik heb zelf net die van tmobile gekocht, ipv me siemens s55 ZONDER KNOPJES
Me broer heeft die phone.. maar ik vind dat geheugen egt te crap (veel ste klein)

Verwijderd

T610 Orange Prepaid € 129,00
T610 T-Mobile Prepaid € 139,95
T610 Vodafone Prepaid € 149,95

Nokia 3650 T-Mobile Prepaid € 139,95

Alcatel 735i Orange Prepaid € 99,00

Nokia 6610i T-Mobile Prepaid € 159,95 (iets duurder)

Sagem My-V55 Vodafone Prepaid € 99,95

T610 of voor iets meer de 6610i lijken mij leuke opties. De 6610i heeft weer een radio, de T610 heeft bluetooth.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dit was met een beetje eigen research echt zelf te vinden. Meteen op GoT een topic openen met zulke vraagjes is niet de bedoeling.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.