Toon posts:

Girotel en Xp home sp2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,
IK heb sp2 geinstalleerd en nu kan ik nadat ik 1 keer inbel met girotel niet een tweede keer inbellen zonder te herstarten. Alsof girotel em niet afsluit....

Modem blijft dus in gebruik...
Iemand een oplossing?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat heb je zelf zoal onderzocht en geprobeerd?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
Als ik em query zegt dat ie in gebruik is door een ander programma en ook als ik uitlog en weer inlog kan ik em niet gebruiken. inbellen bij een provider lukt ook niet.

Ik denk dat ik sp2 er maar ff af gooi...

Verwijderd

wat bedoel je met `lukt ook niet'? Krijg je een foutmelding? Wat gebeurt er precies? Ik weet niet precies hoe girotel werkt, maar zie je die toevallig nog in je taskmanager staan nadat je hem afgesloten hebt? Firewall van SP2 uitgezet?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

borg359,

Ik mis in jouw topic een beetje wat je zelf al geprobeerd hebt om je probleem op te lossen - dat is wel iets weat we graag terugzien in je topicstart (vertel bijvoorbeeld even waar je al eens op gezocht hebt en wat je al geprobeerd hebt). Daarnaast mis ik een hele duidelijke probleemomschrijving - wat gebeurt er precies en krijg je een foutmelding of iets dergelijks? :)

• Night89
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-05 18:15

Night89

Als je alles op een rijtje heb

bookmarked!

moet sp2 er binnenkort ook eens opzetten, en heb ook girotel, dus wil het wel ff weten":)

Met Vriendelijke Groet,

Verwijderd

Topicstarter
IK kreeg de 2de keer als ik wilde inbellen een girotel foutmelding nr 0065

Opbellen naar girotel mislukt
Controlleer uw modeninst. en tel aanstl. blablablaba

Dus alsof het modem nog in gebruik was

Firewalls uitgezet ;modem blijft onbereikbaar.

Ik heb nu Service pack 2 eraf gegooid: Probleem opgelost!

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-05 11:16

mutsje

Certified Prutser

lijkt me meer een modem probleem dan girotel probleem. je kunt girotel btw ook gewoon via de webinterface doen.....is al minimaal een 1/2 jaar zo.

• Night89
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-05 18:15

Night89

Als je alles op een rijtje heb

mutsje schreef op 01 september 2004 @ 08:46:
lijkt me meer een modem probleem dan girotel probleem. je kunt girotel btw ook gewoon via de webinterface doen.....is al minimaal een 1/2 jaar zo.
dan ben je wel je archief kwijt van 2 jaar terug, online gaat maar tot 1/2 jaar oid

Met Vriendelijke Groet,

Verwijderd

NightRaider schreef op 02 september 2004 @ 18:02:
[...]

dan ben je wel je archief kwijt van 2 jaar terug, online gaat maar tot 1/2 jaar oid
1 jaar met Mijn Postbank en huidige maand en voorlopende maand met Girotel online en offline.
Pagina: 1