Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

De Geweldige SPV M1000

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goeie avond mede tweakers,

Ik mag de blije eigenaar zijn van een spv m1000. Ik heb hem net een maandje en vind hem zelf geweldig. Ultiem. Laat daar geen misverstand over zijn.

Nou heeft mij wonderkoelkast zoveel mogelijkheden dat ik de bomen in het bos niet meer kan zien. Ik heb dus bluetooth op me pc zie info. Maar hoe kan ik deze in combi met me pda gebruiken. (zowel internet, internet delen, als file transport, etc.)

Nou ben ik ook vet benieuwd naar alle leuke applications die er bestaan voor microsoft related mobile's (zoals afstandbediening van de tv,dvd,stereo).

Ik hoop dat er iemand mij uit de brand kan helpen. En eventueel mij bij deze actie's kan helpen.

Bijvoorbaat dank
Een blije SPV M1000 eigenaar

Verwijderd

je hoeft niet te groeten :P
Ik mag de blije eigenaar zijn van een spv m1000. Ik heb hem net een maandje en vind hem zelf geweldig. Ultiem. Laat daar geen misverstand over zijn.
tuurlijk :P
Nou heeft mij wonderkoelkast zoveel mogelijkheden dat ik de bomen in het bos niet meer kan zien. Ik heb dus bluetooth op me pc zie info. Maar hoe kan ik deze in combi met me pda gebruiken. (zowel internet, internet delen, als file transport, etc.)

Nou ben ik ook vet benieuwd naar alle leuke applications die er bestaan voor microsoft related mobile's (zoals afstandbediening van de tv,dvd,stereo).

Ik hoop dat er iemand mij uit de brand kan helpen. En eventueel mij bij deze actie's kan helpen.
Orange SPV M1000 << hierzo denk ik
Bijvoorbaat dank
Een blije SPV M1000 eigenaar
graag gedaan, je had het zelf ook kunnen doen denk ik :) beetje zoeken jeweetwel...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 19:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik wou msn ook gebruiken en kan iemand wat specifieker zijn. Met bv voorbeelden en suggesties.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Hier loopt dus al een topic over in I&T, omdat de M1000 ook een telefoon is. Orange SPV M1000

Daarnaast is het een pocketpc met Windows Mobile 2003 besturingssysteem. Daarover zijn ook genoeg topic te vinden, in Gadget Talk.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.