Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop
Verwijderd
Geprobeerd om de oudere firmware weer te installeren? (1.10)
btw, dat rode lampje is toch alleen aan bij de stand-by stand? Weet je zeker dat ie überhaupt wel aan gaat?
De gdp5100 staat bekend om problemen met de voeding namelijk.
(ps. Kicken mag eigenlijk pas na 24 uur.
)
btw, dat rode lampje is toch alleen aan bij de stand-by stand? Weet je zeker dat ie überhaupt wel aan gaat?
(ps. Kicken mag eigenlijk pas na 24 uur.
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 23:59 ]
Dat is dus et probleem.. hij blijft op zijn stand-by hangen.. aangaan doet hij ook niet meer.. is dit een softwarematige fout.. en zoja kan ik dan hem dan flashen naar zijn fabrieksinstellingen?:?Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 23:54:
Geprobeerd om de oudere firmware weer te installeren? (1.10)
Verwijderd
Tja, hij moet toch echt aan om hem te kunnen flashen.siemenz schreef op 01 september 2004 @ 00:19:
[...]
Dat is dus et probleem.. hij blijft op zijn stand-by hangen.. aangaan doet hij ook niet meer.. is dit een softwarematige fout.. en zoja kan ik dan hem dan flashen naar zijn fabrieksinstellingen?
Er zijn problemen met de voeding, maar dat zijn andere symptomen dan dat jij beschrijft.
Zie ook hier.
ja dat topic had ik dus al gezien... maar kan ik hem niet door open te maken ergens een battery of weet ik veel wat eruit halen? zodat hij weer terug gaat naar de fabrieks instellingen...
Verwijderd
Ik denk niet dat dat kan.siemenz schreef op 01 september 2004 @ 13:39:
ja dat topic had ik dus al gezien... maar kan ik hem niet door open te maken ergens een battery of weet ik veel wat eruit halen? zodat hij weer terug gaat naar de fabrieks instellingen...
Met het vervangen van de firmware, vervang je in feitte die fabrieksinstellingen.
Dus ff resetten zal niet gaan ben ik bang. Maar als hij op stand-by staat, dan reageert hij totaal niet meer op de aan-knop?
Anders kan je misschien Grundig mailen, zeggen wat je gedaan hebt en of zij een oplossing weten.
Pagina: 1