[xp]Sony dsc usb herkenning mislukt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik mn sony p72 aansluit op mn pc krijg ik normaal gesproken een icoontje rechtonder in beeld. Na dat dat icoontje weg is heb ik een extra "harde schijf". De laaste tijd wil dit maar niet meer lukken. Ik heb xp professional. Nu krijg ik steeds te zien: nieuwe hardware gevonden...zelf zoeken....cdrom kiezen waar de drivers op staan... resultaat: deze hardware kan niet worden geinstalleerd omdat de benodigde software niet is gevonden. OOk niet als ik de xp cd erin stop.
bij apparaatbeheer staat een uitroepteken bij sony dsc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuisman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 10:12
Misschien moet je een map op de cd aanklikken, is er niet een install.exe op de cd ??

zoiets als:
d:\drivers\winxp\
(waarbij d: de cd-rom is)

[ Voor 28% gewijzigd door Shuisman op 31-08-2004 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja op de cd staat wel driver en ik kan hem ook wel installeren maar er gebeurt gewoon niks. Op deze pc doet de Nikkon dig cam. van mn pa het wel.... Dus heeft toch iets met die usb drivers van sony te maken denk ik. Ik heb namelijk deze camera bij iemand anders op een xp machione geprobeerd en dat werkte wel (op een 98se ook trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb heel veel topics doorlopen op dit forum en via google maar kan nergens een goed antwoord vinden. USB-controlers gedelete en opnieuw geinstalleerd. USB drivers van camera opnieuw geinstalleerd. Niks werkt!!! Iets in de bios niet goed? (lijkt me onzin aangezien camera van mn pa wel werkt)