Princo cdr,s

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• chaser
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:21
Wat zijn jullie,s ervaringen met dit merk?

Want ik heb even gekeken op de site van Perfect-systems en daar zijn ze toch aardig goedkoper als de cdr,s (philips)die ik nu gebruik
Wat is trouwens het verschil tussen princo -rood, -paars -geel -groen en -zilver

I don't say we all ought to misbehave, but we ought to look as if we could.

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-06 23:05

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Mijn brander (Acer 4x4x32) pakt ze niet. Geen 75 min. en geen 80 min. Heel vreemd, want hij pakt verder bijna elke CDR / CDRW wel die ik ken. Hij is door tweakers getest als c-merk. Niet zo goed dus, maar ik ken mensen die er juist weer wel hele goede ervaringen mee hebben. Het is in ieder geval mijn merk niet.

• SiGNe
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

Een vriend van me heeft ze een keer gekocht, van de 10 waren er 7!!! mislukt.
No way dat ik ze ooit koop, geef mij maar TDK of Philips en evt. Mmore.

Niet?
[Specs]

Verwijderd

Je gooit je geld weg als je ze koopt. 75Min gingen hier al nauwelijks (6-10), maar een 80min heb ik er nog NOOIT een van goed kunnen bakken...

• Jernst
  • Laatst online: 17-06-2024

Jernst

Bij mij branden ze wel goed, alle 10 de 74 minuten cd's zijn goed gegaan en van de 80 minuten is er maar 1 van de 20 mislukt.

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12:44

amphora

Websites & Fotografie

In mijn plextor 4x fikker heb ik iets van 30 princo's 80 min gefikt zonder problemen. Ze doen 't ook prima in mijn cd-wisselaar in de auto.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Verwijderd

Wat op mijn HP8010i het beste werkt is Lenco dat vind ik echt een heel goed merk en ze kosten rond de fl 25 ,- per 10 stuks en de playstation spellen werken met die Cd's op elke Playstation dus ook de veel oudere versies.......... :) :)

• chaser
  • Laatst online: 16:21
Bedankt voor de reakties
Zo te zien kan ik het beter bij philips houden al zijn die aardig wat duurder vergeleken bij deze prijzen

Nou ben ik nog steeds nieuwsgierig naar wat het verschil tussen princo -rood, -paars -geel -groen en -zilver princo cdr,s is

I don't say we all ought to misbehave, but we ought to look as if we could.

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:53

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Ik heb zeer (ik herhaal: zeer :)) goede ervaringen met cdr's van Princo. Ik heb nu al vele tientallen door mijn Plextor 8432 gegooid (op 8x gebrand natuurlijk), en geen enkele fout. Heerlijk gewoon :)

Oh ja en ze zijn silver/blue

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

• Ricoh
  • Laatst online: 05-03-2025
Weet je,: ik heb ze ook een tijdje gebruikt, ze kwamen er goed uit daar niet van, maar ze lezen vet traag. Bewijzen? ja...
Probeer je Reader maar eens uit in Sandra 2k met een Sony cd...dan haalt ie de score die hij zal moeten halen, maar met een Princo cd haalt ie een score gelijk aan de index van een 4 speed cd-reader.....Nou jij weer :)

Rico-Burns at That's Write (80 min) and Sony (74 min)(maar drie piek !!!)

• Pathfinder

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Hm geef even een adresje voor dat proggie van je en ik test het uit :)

Sorry, geen zin om te zoeken :P

• SiGNe
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

V&D heeft gelf ik prijzencircus..heb laatst weer 10 TDK's gekocht voor 32,50...perfecte cd's(zo'n beetje de enige waar ik NOOIT problemen mee heb gehad

Niet?
[Specs]

• Pathfinder

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Ik heb (samen met een vriend) 100 Princo's gekocht vooor 208,- bij www.opussupplies.nl :)

Pagina: 1