WinXP Pro - SP2 - vaag probleem

Pagina: 1
Acties:

• KrnKje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-01 21:03
Ik heb vandaag m'n notebook opnieuw geinstalleerd...
Tot zover had ik geen probleem, netjes alle updates draaien, SP2 dus ook. Daarna begon het gezeik...
Internet doet vaag. Als ik net ingelogd ben, of net netwerkverbinding heb, dan kan ik 1 á 2 pagina's op internet aanroepen en bekijken, daarna niks meer. MSN werkt vanaf dat moment niet meer, VPN-connectie doet niks meer, niks meer wat via internet moet. Maar het rare is, dat ik gewoon wel kan pingen naar sites op internet, dns-omzetting werkt nog gewoon, maar i-net doet niks meer.
Firewall van windows heb ik al uitgezet, Opera als browser gebruikt (geeft foutmelding dat connectie door server verbroken is), niks lijkt te werken...

Iemand een idee?

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Post eens MEM en CPU stats? Geef eens ping results? IPconfig /all uitdraai van als het wel en niet werkt.

• KrnKje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-01 21:03
SSH schreef op 31 augustus 2004 @ 19:07:
Post eens MEM en CPU stats? Geef eens ping results? IPconfig /all uitdraai van als het wel en niet werkt.
Ping result is gewoon normaal, rond de 20/30ms naar willekeurige sites, ipconfig komt van DHCP af en is goed... Kan ik hier, vanaf PC niet posten...

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ms's sp2 die raar doet bij athlon64
kijk hier eens bij de laatste berichten: [rml][ Discussie] AMD Athlon 64 & Opteron - Deel 6[/rml]

MS is wat te ver gegaan daarin.

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:05

Ankh

.Howdy

gp500 schreef op 31 augustus 2004 @ 20:09:
kijk hier eens bij de laatste berichten: [rml][ Discussie] AMD Athlon 64 & Opteron - Deel 6[/rml]

tis een laptop hoor

Verwijderd

gp500 schreef op 31 augustus 2004 @ 20:09:

Hey, skatje, niet om 't een of ander ofzo, maar heb je dat artikel ook gelezen dan? Nee heh? O-)

Check this:
http://www.pcmweb.nl/nieuws.jsp?id=353499
Dit is het artikel waarnaar jij indirect linkt.
Er staat in, dat als je een bepaalde MPEG encoder gebruikt, die niet goed werkt op een machine met DEP, het kan voorkomen dat je je PC niet meer kan gebruiken. Dit ligt én niet aan AMD én niet aan Microsoft maar aan de chinees die die ranzige mpeg encoder geschreven heeft. PCM doet wel vaker aanriool journalistiek en dat is ook hier weer niet anders. Microsoft heeft het maar weer op zich genomen een workaround te publiceren, want de originele maker van deze MPEG encoder doet het niet.

Lees je zelf je bronnen ook ff? :X

En doe het topic dan ook maar gelijk. Er wordt nergens een AMD64 processor genoemd, het probleem wat jij aanhaalt betekent dat je hele systeem niet functioneert omdat het ding blijft rebooten, en je gaat een beetje MS zitten flamen. Daar heeft de TS toch ook niets aan?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2004 07:31 ]

Pagina: 1