Toon posts:

Instellingen niet bereikbaar van Belkin AP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een Belkin Accesspoint gekocht (F5D7130). Volgens het boekje moet ik mijn PC op 192.168.2.xxx instellen en kan ik zo via de browser 192.168.2.254 bereiken (de interface van het AP). Ik heb alles opgevolgd, maar ik kan nog steeds geen verbinding maken met 192.168.2.254. De firewalls heb ik al uit staan.

Via de search kwam ik dit soortgelijk probleem tegen

Wat moet ik nog doen om wel alles in te kunnen stellen?

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 10:41

Bergen

Spellingscontroleur

Euh... is het een accesspoint of een router? Een accesspoint heeft toch alleen maar zelf een IP-adres om de instellingen te veranderen? Aan de IP-instellingen van je pc hoef je als 't goed is niets te veranderen.

bij mijn Linksys-geval hoeft dat iig niet, ik krijg gewoon een IP-adres van m'n router, dat wordt door de accesspoint gewoon doorgestuurd naar m'n pc

[ Voor 29% gewijzigd door Bergen op 31-08-2004 18:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het is een accesspoint met als IP 192.168.2.254. Maar ik kan dat IP dus niet bereiken, ook niet als ik mijn PC instel op bv 192.168.2.200 met subnet 255.255.255.0, terwijl dat dan wel zou moeten lijkt mij.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nog wat verder gaan proberen, maar ik kan nog steeds niet op de instellingenpagina komen. Wel is het zo dat mijn laptop een draadloze verbinding vind, die van het AP afkomstig is. Dit weet ik omdat er geen signaal meer is, als ik mijn AP uit zet. Mijn vermoeden is dan ook dat het IP van het AP niet klopt met wat in het boekje staat. Weet iemand hoe je het IP van een AP kan achterhalen als je alleen een verbinding kan maken?