Hallo,
Ik heb toevallig een hosting provider gevonden.
Ik heb met de in de FAQ genoemde sites en met de zoekfunctie hier geen resultaten gevonden, dus het lijkt me geen probleem dat ik dit hier post.
Als dit niet mag, sorry hiervoor.
Het gaat om e-Dot Internetdiensten ( http://www.e-dot.nl/ )
Deze hoster spreekt mij aan omdat hij vrij goedkoop is, de specificaties me aanspreken en je er zoals ze zelf zeggen zeer goede service leveren.
Ze zijn net nieuw, en hebben dus waarschijnlijk veel tijd voor hun klanten
Als ze waarmaken wat ze zeggen, lijkt het me een zeer goede host.
Ik ben vooral van plan er kleine scripts op te zetten om het voor mezelf te testen en te ontwikkelen. Deze scripts zijn gemaakt in PHP i.c.m. MySQL.
De MySQL en PHP gegevens van de host voldoen aan mijn eisen.
Die zijn hetzelfde als mijn localhost.
Ik wil graag ervaringen en indrukken van jullie kant horen, en wat jullie van de servers + software vinden waarop ze draaien.
Bij voorbaat dank,
Martijn
Ps. ik heb alles zo goed mogelijk proberen uit te leggen en de FAQ geraadpleegd.
Als er meer informatie moet komen, of er moet iets veranderd worden doe ik dat
Ik heb toevallig een hosting provider gevonden.
Ik heb met de in de FAQ genoemde sites en met de zoekfunctie hier geen resultaten gevonden, dus het lijkt me geen probleem dat ik dit hier post.
Als dit niet mag, sorry hiervoor.
Het gaat om e-Dot Internetdiensten ( http://www.e-dot.nl/ )
Deze hoster spreekt mij aan omdat hij vrij goedkoop is, de specificaties me aanspreken en je er zoals ze zelf zeggen zeer goede service leveren.
Ze zijn net nieuw, en hebben dus waarschijnlijk veel tijd voor hun klanten
Als ze waarmaken wat ze zeggen, lijkt het me een zeer goede host.
Ik ben vooral van plan er kleine scripts op te zetten om het voor mezelf te testen en te ontwikkelen. Deze scripts zijn gemaakt in PHP i.c.m. MySQL.
De MySQL en PHP gegevens van de host voldoen aan mijn eisen.
Die zijn hetzelfde als mijn localhost.
Ik wil graag ervaringen en indrukken van jullie kant horen, en wat jullie van de servers + software vinden waarop ze draaien.
Bij voorbaat dank,
Martijn
Ps. ik heb alles zo goed mogelijk proberen uit te leggen en de FAQ geraadpleegd.
Als er meer informatie moet komen, of er moet iets veranderd worden doe ik dat