Toon posts:

e-Dot Internetdiensten ervaring

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb toevallig een hosting provider gevonden.
Ik heb met de in de FAQ genoemde sites en met de zoekfunctie hier geen resultaten gevonden, dus het lijkt me geen probleem dat ik dit hier post.
Als dit niet mag, sorry hiervoor.
Het gaat om e-Dot Internetdiensten ( http://www.e-dot.nl/ )
Deze hoster spreekt mij aan omdat hij vrij goedkoop is, de specificaties me aanspreken en je er zoals ze zelf zeggen zeer goede service leveren.
Ze zijn net nieuw, en hebben dus waarschijnlijk veel tijd voor hun klanten :)
Als ze waarmaken wat ze zeggen, lijkt het me een zeer goede host.

Ik ben vooral van plan er kleine scripts op te zetten om het voor mezelf te testen en te ontwikkelen. Deze scripts zijn gemaakt in PHP i.c.m. MySQL.
De MySQL en PHP gegevens van de host voldoen aan mijn eisen.
Die zijn hetzelfde als mijn localhost.

Ik wil graag ervaringen en indrukken van jullie kant horen, en wat jullie van de servers + software vinden waarop ze draaien. :)

Bij voorbaat dank, _/-\o_

Martijn

Ps. ik heb alles zo goed mogelijk proberen uit te leggen en de FAQ geraadpleegd.
Als er meer informatie moet komen, of er moet iets veranderd worden doe ik dat ;)

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Dit soort dingen kun je beter vragen op www.webhostingtalk.nl en natuurlijk op http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=1753

Uiteraard no spam intented. :)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie.
Ik had nog niet op webhosters.nl gekeken :z
Ik zal eens kijken op Webhostingtalk.nl

• drGoeroe
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
Heb er zelf zeer goede ervaringen mee, prima support, snelle afhandeling van bestellingen en kwaliteit van de service is prima, site is lekker snel en altijd bereikbaar tot nu toe..

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt,
Weet jij hoe het zit met FTP snelheid etc??

Trouwens mensen...
Indrukken die je krijgt als je de site ziet, wil ik ook graag horen _/-\o_

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:52
Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 18:21:
Waarom?

Dit is ook je eerste post op GoT, vandaag geregistreerd, en je wil commentaar over de website van een nieuwe host, als klant?

Hmm.. ruikt naar spam dit.

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-02 21:20

Leejow(saait)

Blater

Ik heb zelf ook hosting bij E-dot, ik moet zeggen dat ik tevreden ben! Mijn mailtjes werden snel beantwoord en ik heb nog nooit problemen gehad met downtime of trage verbindingen..

Verwijderd

Topicstarter
Phantom schreef op 31 augustus 2004 @ 18:28:
[...]

Waarom?

Dit is ook je eerste post op GoT, vandaag geregistreerd, en je wil commentaar over de website van een nieuwe host, als klant?

Hmm.. ruikt naar spam dit.
Inderdaad, dit is mijn eerste topic op GoT.
Ik kom hier al wel heel lang.
Ik heb hier geregistreerd omdat ik wat wilde weten, zo werkt het toch op elk forum :)
Enne... klant nee hoor... ik ben geen klant bij e-dot

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:52
Daar heb je gelijk in.

Nouja, hier dan mijn ongezouten mening:

Ziet er prima uit allemaal.

- SIDN deelnemer
- Servers in nederland
- Telefonisch bereikbaar
- Niet al te duur, maar ook geen prijsstunter

Het enige wat 'jammer' is dat ze de hele website volplakken met logotjes van 'partners' (ICANN, AMS-IX, e.d.) terwijl ze gewoon bij Easy Hosting zitten.

Of de service ook goed is, is een ander verhaal, maar ze zijn goed op weg iig.

[ Voor 25% gewijzigd door Mior op 31-08-2004 19:23 ]

• drGoeroe
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 18:21:
Bedankt,
Weet jij hoe het zit met FTP snelheid etc??

Trouwens mensen...
Snelle servers, geplaatst in Amsterdam dus als je internetverbinding sneller is dan analoog/ISDN is de FTP ook heerlijk snel :)

Verwijderd

Moet zeggen als de mods dit goedkeuren hiermee al dan niet sluip, mooie reclame is gemaakt.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 19:50:
Moet zeggen als de mods dit goedkeuren hiermee al dan niet sluip, mooie reclame is gemaakt.
Sorry dat ik het zeg, maar dat is toch met alle vragen over hosting bedrijven zo.
Of ze positief zijn, dat ligt aan de klanten van hun die hier langskomen, en of het bedrijf daadwerkelijk goed is.
Ik heb totaal geen enkele band nog met die lui.

Verwijderd

Hier dan maar even een negatieve reactie... Nee hoor ;)

Ik werk zelf bij e-Dot en dus ben ik niet bevooroordeeld. Maar ik wil Ketelbonkie graag een vrijblijvend proefaccount aanbieden voor een maand. We trachten een hoge kwaliteit na te streven, en dat is leuk gezegd maar hoe kom je er beter achter dan zelf het uit te proberen. Als je me even een mailtje stuurt Ketelbonkie, dan komt het helemaal goed.

En we zijn in zoverre niet aangesloten bij Easyhosting, we huren daar een rack voor onze servers.

Tja, die tevreden klanten. We hebben allemaal erg veel bezieling met websites bouwen en we zijn pas blij als de klanten tevreden zijn. Niks mis mee toch? Hosting is voor ons uit hobby begonnen en we hebben heel veel aanloop door mond-op-mondreclame. Ik vind het ook hartstikke leuk dat er hier positieve reacties staan! Negatieve ook welkom hoor, aan commentaar kun je werken!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm.. da's een leuk aanbod.
Ik heb een e-mail gestuurd.
Ff kijken of het wat is.
Pagina: 1