Toon posts:

Dual DVI op 6800 of x800

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een lange zoektocht naar de verschillende kaarten kom ik tot de conclusie dat de fabrikanten weinig aandacht besteden aan de uitgangen van de videokaarten. Ik kan tot zo ver nog GEEN videokaart vinden die leverbaar is met een dual DVI uitgang, iets wat nu toch wel een keer tijd wordt zou ik zeggen.

Enigste die het heeft naar mijn weten zijn een aantal modelen van de 6800Ultra series, echter zijn deze nog niet (of slecht) leverbaar :( .

Kan iemand mij helpen met een topkaart met dual DVI?

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:51

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-08 18:06

Just_I

What did you just say?

Als je veel video bewerking ed doet kan je misschien kijken naar de Matrox (pricewatch) kaarten. Deze zijn wel redelijk prijzig, maar ook heel goed voor 2D / 3D aplicaties.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Verwijderd

Topicstarter
Just_I schreef op 31 augustus 2004 @ 18:34:
Als je veel video bewerking ed doet kan je misschien kijken naar de Matrox (pricewatch) kaarten. Deze zijn wel redelijk prijzig, maar ook heel goed voor 2D / 3D aplicaties.
Doe niks aan videobewerking... zal meer voor grafisch werk zijn..

Verwijderd

Topicstarter
Bedoelde hierbij wel AGP kaarten.

Maakt mij opzich niet uit of het nu een 6800 of een x800 is... maakt allemaal niet zo extreem veel uit volgens mij. (ene bench zeg 6800 ander x800)

Moet wel leverbaar zijn.... en das een groot probleem volgens mij bij dual dvi kaarten.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 19:02 ]

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:51

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Mijn Gainward GT (6039) heeft dual DVI

http://www.gainwardusa.com/products/vga_2400dt.htm

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-07 09:13

delorean7

Let's take the Aston toni

Vreemdgenoeg had de XFX 6800 GT die ik vorige week kreeg ook dual DVI

[ Voor 4% gewijzigd door delorean7 op 31-08-2004 22:16 ]

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:53

SmidsY

hallo!?.............

vandaag mijn XFX GF6800GT binnen (za besteld) en deze heeft ook dual DVI, XFX heeft 2 verschillende GT modellen de ene heeft dual DVi de ander DVI en SUB-D. Het is maar welke je bestel.

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

• Abbadon
  • Laatst online: 16:49
Er zijn tegenwoordig veel meer AGP kaarten met dual DVI dan tot een half jaar geleden. Je zit dan eigenlijk wel aan nVidia vast maar een 6800 in welke variant dan ook is wel verkrijgbaar met dual DVI (XFX, Gainward, Leadtek, Asus). Kijk op de site's welke kaarten precies en mail desnoods wat toko's welke in de pricewatch voorkomen. Ik zie 't probleem eigenlijk niet :?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Rixo12
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-08 09:57
Ik weet niet of je ook spellen wilt spelen? De fx5700 van xfx heeft ook dual dvi. En van His was er dacht ik nog een radeon 9600. Deze kaarten zijn wat beter betaalbaar :9.

Verwijderd

Mijn Asus9560 videosuite heeft 2 DVI uitgangen, werk perfect.
Heeft trouwens ook analoog in om te capturen, maar da's een ander verhaal.

• Arion Rufus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-04-2025
Voor dual screen dvi, ga voor matrox!! super dingen!

->Matrox Millennium P650 64Mb DualHead DDR oem
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1051192954.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Zal toch wel een GT of ultra moeten zijn... maar die zie ik nergens op voorraad... wel de 6800 maar das weer net ff niet wat ik moet hebben.

Het liefst een zaak waar ze twee 6000gt kunnen leveren op korte termijn.

En klopt.. komen er steeds meer.. maar werd ook wel tijd vind ik. Wel raar dat ati nog niks hiermee heeft.

EINDELIJK twee xfx kaarten in de macht gesleept 6800GT, nu maar vanuit gaan dat het dual dvi is...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2004 16:39 ]

• Abbadon
  • Laatst online: 16:49
De XFX 6800GT is er in DVI/Dsub en DVI/DVI uitvoering, ik help 't je hopen :) maar de kans is geloof ik kleiner dan 50% dat je geluk hebt (de dual DVI GT uitvoering kwam pas later, dus zijn er waarschijnlijk meer GT's met DVI/Dsub het handelskanaal in gedrukt)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Ik vond deze via de pricewatch bij pc-center
Dual DVI wel erg duur bijna €600

Verwijderd

Topicstarter
Abbadon schreef op 02 september 2004 @ 17:05:
De XFX 6800GT is er in DVI/Dsub en DVI/DVI uitvoering, ik help 't je hopen :) maar de kans is geloof ik kleiner dan 50% dat je geluk hebt (de dual DVI GT uitvoering kwam pas later, dus zijn er waarschijnlijk meer GT's met DVI/Dsub het handelskanaal in gedrukt)
Heb natuurlijk wel ff extra gevraagd naar dual dvi... zou wat zijn.. twee verkeerde videokaarten...

Dus ff afwachten, komt vandaag of morgen binnen :9

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 17:09:
Ik vond deze via de pricewatch bij pc-center
Dual DVI wel erg duur bijna €600
Gaat daar ook om een ultra van gainward.. wel hele mooie kaarten.. maar daar betaal je ook ZEKER voor

• Gatygun
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-07-2025
te duur vindt ik het

je kan beter voor een lagere versie gaan en proberen te overclocken.

Verwijderd

Hoe zit het nou eigenlijk met die Dual DVI kaarten, ik heb gehoord (vrij vaag) dat bij de 6600 kaarten de 2e DVI niet echt een volwaardige DVI aansluiting is. Had iets te maken met een externe dittes of dattes, weet niet meer hoe het heette. Kwam er op neer dat het problemen op kon leveren met 2x 1920x1200 in DVI mode. Weet iemand hier meer over, of iig hoe het probleem heet, dan kan ik er meer over zoeken

In het 6600GT topic kon ik het ook niet vinden

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 09:39 ]

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

moet het PCI-E of AGP zijn?

als het PCI-E is moet je een 6800GTO kopen bij dell, kost je 300 euro, heeft dual DVI.

haal maar weg

[ Voor 10% gewijzigd door GoldenSample op 28-04-2005 15:10 . Reden: beter lezen ]

Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.

Pagina: 1