Ik kan me niet herinneren dat er een fantastisch spel genaamd GrachtenRacer bestond?
Verwijderd
Bij A2 Racer:r had je dacht ik van die ini files die je kon editen. Als Grachtenracer dat ook heeft kun je vast wel ergens ergens iets veranderen als "geld=1000" ofzoiets.
Bij dune2 had je ook van die ini files, kon je rijden op sandwormen
I’m not like the OTTERS
Tja, mijn excuses, maar mijn buurman is kaptein op een rondvaart boot in A'dam en die wou het spel wel hebben, dus ik geregeld voor hem, maar niet speelbaar op die XT van hem, dus is hij gister avond bij mij even komen spelen, maar ja zo'n man moet dan dus eerst wedstrijden gaan winnen voordat hij overall kan rondvaren? 
Hoewel met sightseeing kom je wel overal, alleen is het wel kut dat je niet op de westerdok kan komen, ff naar mijn baas zwaaien
Hoewel met sightseeing kom je wel overal, alleen is het wel kut dat je niet op de westerdok kan komen, ff naar mijn baas zwaaien
Op donderdag 28 december 2000 14:39 schreef Emperor het volgende:
als je zo'n verrot kutspel koopt ben je volgens mij niet helemaal in orde.........
"geregeld" valt IMO niet echt onder "kopen"dus ik geregeld voor hem
I’m not like the OTTERS
Verwijderd
iedereen die dit spel op z'n HDD heeft staan is |:(|:(Op donderdag 28 december 2000 14:47 schreef actieman het volgende:
[..]
[..]
"geregeld" valt IMO niet echt onder "kopen"
agree, maar ja smaken verschillen...Op donderdag 28 december 2000 14:48 schreef Emperor het volgende:
[..]
iedereen die dit spel op z'n HDD heeft staan is |:(|:(
* actieman vond \"powerboat attack\" toch wel grappig...
I’m not like the OTTERS
Pagina: 1