w2k3 = p4 2.8Ghz 2048 Mb intern 160Gb s-ata schijf
winxp= p4 2.4Ghz 1024 Mb intern 80Gb ide
heb hier een netwerk draaien met win2k3 en win xp , deze zijn beide verbonden aan elkaar via een switch.
Ze kunnen elkaar pingen ,maar als ik een schijf deel op de w2k3 machine krijg ik de volgende melding:
-not enough server storage is available to process this command
ik kan de betrefende schijf wel zien maar niet benaderen
Wat heb ik al gedaan :
beide netwerkkaarten vervangen kabels vervangen en de volgende regedit verandering toegepast.
A. This problem may be due to the machines having a non-zero PagedPoolSize in the registry. This can be set by performing the following:
Log onto the server as an Administrator
Start the registry editor (regedit.exe)
Move to HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager\Memory Management
Double click on PagedPoolSize and set to 0
Click OK
Close the registry editor
Reboot the machine
Dit alles heeft geen suc6 gehad
winxp= p4 2.4Ghz 1024 Mb intern 80Gb ide
heb hier een netwerk draaien met win2k3 en win xp , deze zijn beide verbonden aan elkaar via een switch.
Ze kunnen elkaar pingen ,maar als ik een schijf deel op de w2k3 machine krijg ik de volgende melding:
-not enough server storage is available to process this command
ik kan de betrefende schijf wel zien maar niet benaderen
Wat heb ik al gedaan :
beide netwerkkaarten vervangen kabels vervangen en de volgende regedit verandering toegepast.
A. This problem may be due to the machines having a non-zero PagedPoolSize in the registry. This can be set by performing the following:
Log onto the server as an Administrator
Start the registry editor (regedit.exe)
Move to HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager\Memory Management
Double click on PagedPoolSize and set to 0
Click OK
Close the registry editor
Reboot the machine
Dit alles heeft geen suc6 gehad