Hi, ik ben dus druk aan het modden geslagen aan een oude laptop van mijn moeder. Het wordt een stand-alone digitale fotolijst / mp3-speler voor aan de muur.
Specs. laptop
P2 233 Mhz 64 mb RAM en 4 GIG HD pcmia aansluitingen IR 1x USB 800x600
Eerste vraag is kan ik DIVX afspelen? en ook soepel via netwerk.
Er zit nu win 98 se op, kan dat hele dagen achter elkaar blijven draaien?
Is er handige software die als ik de laptop aan zet gelijk foto's laat zien er die om de bijv. 30 sec wisselt? liefst freeware.
Kan ik via het netwerk de laptop bedienen? dan hoef ik geen muis, tobo aan te sluiten.
En is er een programmaatje dat bijv. automatisch foto's van je usb-flash stick naarje HD kopieert?
En misschien progje dat ervoor zorgt dat de laptop s'ochtends aan gaat en s'avond weer uit?
Ik ben nog beetje in dubio wat ik met de laptop ga doen, alleen een fotolijst is wel een beetje zonde van geld/moeite.
MVG Lock
Specs. laptop
P2 233 Mhz 64 mb RAM en 4 GIG HD pcmia aansluitingen IR 1x USB 800x600
Eerste vraag is kan ik DIVX afspelen? en ook soepel via netwerk.
Er zit nu win 98 se op, kan dat hele dagen achter elkaar blijven draaien?
Is er handige software die als ik de laptop aan zet gelijk foto's laat zien er die om de bijv. 30 sec wisselt? liefst freeware.
Kan ik via het netwerk de laptop bedienen? dan hoef ik geen muis, tobo aan te sluiten.
En is er een programmaatje dat bijv. automatisch foto's van je usb-flash stick naarje HD kopieert?
En misschien progje dat ervoor zorgt dat de laptop s'ochtends aan gaat en s'avond weer uit?
Ik ben nog beetje in dubio wat ik met de laptop ga doen, alleen een fotolijst is wel een beetje zonde van geld/moeite.
MVG Lock
[ Voor 7% gewijzigd door Lockaholic op 31-08-2004 16:52 ]