[Win 98 SE] Software voor laptop mod

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lockaholic
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hi, ik ben dus druk aan het modden geslagen aan een oude laptop van mijn moeder. Het wordt een stand-alone digitale fotolijst / mp3-speler voor aan de muur.

Specs. laptop

P2 233 Mhz 64 mb RAM en 4 GIG HD pcmia aansluitingen IR 1x USB 800x600

Eerste vraag is kan ik DIVX afspelen? en ook soepel via netwerk.

Er zit nu win 98 se op, kan dat hele dagen achter elkaar blijven draaien?

Is er handige software die als ik de laptop aan zet gelijk foto's laat zien er die om de bijv. 30 sec wisselt? liefst freeware.

Kan ik via het netwerk de laptop bedienen? dan hoef ik geen muis, tobo aan te sluiten.

En is er een programmaatje dat bijv. automatisch foto's van je usb-flash stick naarje HD kopieert?

En misschien progje dat ervoor zorgt dat de laptop s'ochtends aan gaat en s'avond weer uit?

Ik ben nog beetje in dubio wat ik met de laptop ga doen, alleen een fotolijst is wel een beetje zonde van geld/moeite.

MVG Lock

[ Voor 7% gewijzigd door Lockaholic op 31-08-2004 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lockaholic schreef op 31 augustus 2004 @ 16:49:
Hi, ik ben dus druk aan het modden geslagen aan een oude laptop van mijn moeder. Het wordt een stand-alone digitale fotolijst / mp3-speler voor aan de muur.

Specs. laptop

P2 233 Mhz 64 mb RAM en 4 GIG HD pcmia aansluitingen IR 1x USB 800x600

Eerste vraag is kan ik DIVX afspelen? en ook soepel via netwerk.
Kan het? Ja. Stabiel en soepel? Nee, en al helemaal niet via het netwerk.

Er zit nu win 98 se op, kan dat hele dagen achter elkaar blijven draaien?
Ja, waarom niet? 2000 is misschien handiger though

Is er handige software die als ik de laptop aan zet gelijk foto's laat zien er die om de bijv. 30 sec wisselt? liefst freeware.
De Windows Screensaver? honderden stukken software kunnen dit, gij zult Googlen.

Kan ik via het netwerk de laptop bedienen? dan hoef ik geen muis, tobo aan te sluiten.
VNC. Google ze

En is er een programmaatje dat bijv. automatisch foto's van je usb-flash stick naarje HD kopieert?
je kunt een batchfile schrijven en die als handler voor autoplay op je usbdrive gebruiken. Ook hier weer, freeware zát onder de zon.

En misschien progje dat ervoor zorgt dat de laptop s'ochtends aan gaat en s'avond weer uit?
Uit wel :) de windows taskscheduler kan dat. Aan wordt lastig.

Ik ben nog beetje in dubio wat ik met de laptop ga doen, alleen een fotolijst is wel een beetje zonde van geld/moeite.
Dit ding kan je prima als mp3 player gebruiken, maar films wordt krap.
MVG Lock

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lockaholic
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Lockaholic, elk van je vragen zijn prima te beantwoorden met wat gezond zelfonderzoek. We vinden het prettig als je laat zien wat je zelf al hebt gezocht/geprobeerd/gevonden; iets wat ik mis in dit topic. Probeer in het vervolg iets duidelijker aan te geven wat je zelf al hebt geprobeerd :)

Verder waarderen we het niet als je je bericht crosspost op het forum; laat dit in het vervolg aub achterwege :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.