Toon posts:

[XP] nav 2004 kan niet geinstalleerd worden.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo, ik zit met het volgende probleem.
de pc van een kennis moest ik opnieuw installeren. ik maak mooi backupje op cd en doe de recovery cd vab Paradigit erin. Alles loopt goed en windows + alle andere applicaties zijn geinstalleerd. Maar dus ook Panda titanium. Omdat ik met NAV wil werken heb ik dit dus verwijderd via software. Vervolgens gaf hij fouten aan dat hij de setup niet kon vinden. Ik dus de boel maar handmatig verwijderd. maar nu kan ik nav2004 niet installeren want hij zegt dat ik alle andere virusscanners moet verwijderen.

- ik heb register dmv regdelete doorzocht op ''panda'' en alles verwijderd.
- ik heb met msconfig alles van panda uitgezet.
- be clean laten draaien.

maar nog steeds kan ik het niet installeren.

wie heeft de oplossing

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

Kijk ff of je met hijackthis of in je taakbeheer nog panda items ziet en stop/verwijder die.

Verwijderd

Topicstarter
cutter schreef op 31 augustus 2004 @ 17:10:
Kijk ff of je met hijackthis of in je taakbeheer nog panda items ziet en stop/verwijder die.
sorry is was vergeten te melden dat ik ook hijackthis had gedaan. Ook in taakbeheer staat niks

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 17:17:
[...]
Ook in taakbeheer staat niks
Dan zit je met een serieus probleem ;)

Verwijderd

Topicstarter
WimB schreef op 31 augustus 2004 @ 21:30:
[...]

Dan zit je met een serieus probleem ;)
ja idd ja... Heb nog eens alles nagekeken maar kan op de hele computer niks meer vinden van panda antivirus.

Verwijderd

Topicstarter
niemand een idee?

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-11 08:50

Sosabowski

nerd

Panda titanium los installeren zodat de setup het wel netjes kan de-installeren?

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

• beascob
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:52
symantec
code:
1
http://service1.symantec.com/SUPPORT/INTER/tsgeninfointl.nsf/ddocid/20020102144938924

stelt voor om xp "kaal"[clean] te booten.

gewaarwordingshorizon

Pagina: 1