Buff-in in 2en delen???

Pagina: 1
Acties:

• KALN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05-2025
Kan dit, of in nog meer pakketjes want 473 Stubs is een beetje veel :P

Tevens als dit kan, mail me dan ff je krijgt zo'n een pakje opgestuurd. Wat dit gaat is minder snel dan RC5. ik heb nog maar 1700 stats units hoeveel dat ook mag zijn.

Dus weet iemand of dit kan?

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Wat zijn stubs? (sorry hoor, ik ben niet zo into dat hele DPC koeiengebeuren ;))

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Nee de buff files op de client zijn niet op te delen. Of je moet ze afmaken of aan iemand anders geven in zijn geheel. Dat je ze niet op tijd afkrijgt is niet erg. na 90+ dagen worden ze weer uitgedeeld.

Een stub is een work unit voor OGR.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Als je nu heel veel tijd over hebt kun je ze wel opdelen. Laat je koetje beginnen een stub te grazen. Move daarna je buff-in naar een andere dir, en sluit je koetje af. Je hebt nu een buff-in met 1 stub erin. Als je dit nu nog een keertje doet, maar dan je buffer met 1 stub erin terugzet ipv de volle buffer krijg je een buffer met 2 stubs, dit herhalen, en na een paar uur heb je je stubs opgedeeld (krijg je trouwens volgens mij wel elke keer te zien dat je een stub krijgt die al voor 1% ofzo af is). Kost wel veel werk, maar het kan dus wel, veel succes >:)

[removed]

• KALN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05-2025
Thnx ik ben al bezig :P

Nou ik laat hem dan maar ff verder grazen aan die stubs. en ach dan haal ik het maar niet binnen de 90 dagen. Wel vervelend is dat de laatste 2 400GNodes waren per stuk, schiet lekker op :D