Ik heb hier een debian (testing) machine staan, met daarop mldonkey geinstalleerd. Gewoon geinstalleerd met apt-get install. Geen probleem, heeft de eerste weken goed gedraaid. Toen crashte hij een keer na een paar dagen. Geen probleem van gemaakt (ervaren windowsgebruiker
), herstart die client maar. De tijd tussen crashes werd steeds korter, nu zit dat op 5 min. Ik kan geen logfile vinden in /var/log/mldonkey/ (is een lege map). protocollen heb ik allemaal uitgezet behalve edonkey.
Heeft iemand een idee hoe dit probleem kan komen? En nog beter, wat is de oplossing?
versies:
- linux-kernel is 2.4.18-bf2.4 (daar komt een betere voor, zodra een probleempje met initrd is opgelost)
- mldonkey 2.5-21
pc:
- Pentium 120
- 48 mb ram
- 160GB HDD (aangezien hij voornamelijk bedoeld is als samba-server
)
Ik weet niet wat voor info nog meer van belang is, maar als daar vraag naar is zal ik die geven.
Heeft iemand een idee hoe dit probleem kan komen? En nog beter, wat is de oplossing?
versies:
- linux-kernel is 2.4.18-bf2.4 (daar komt een betere voor, zodra een probleempje met initrd is opgelost)
- mldonkey 2.5-21
pc:
- Pentium 120
- 48 mb ram
- 160GB HDD (aangezien hij voornamelijk bedoeld is als samba-server
Ik weet niet wat voor info nog meer van belang is, maar als daar vraag naar is zal ik die geven.