Toon posts:

Beamer redelijk goedkoop repareren

Pagina: 1
Acties:
  • 935 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een beamer liggen (infocus). en die is kapot. M.a.w als ik de stekker er instop dan klapt de zekering eruit. Waar kan ik zoiets redelijk goedkoop repararen. Als ik infocus bel dan vragen zij minimaal 500 euro. Heb ik geen zin in. Ik heb het idee dat het maar een klein defect is. Zit nieuwe lamp in. Ik woon omgeving amsterdam.

Verwijderd

Ik zou zeggen, een beetje voor onderzoek en niet vanuit de luie gamersstoel maar aans ons vragen. Probeer je lokale electroboer eens :Y) :r

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-01 13:41

Diamon

The Weird One

Als de zekering er direct uitklapt, dan heb je een defect in het primaire gedeelte van de voeding zitten.
Als je handig bent met een soldeerbout en kennis hebt met electronica, dan zal het je vast lukken.

And The Only One

• MCCarrot
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-01-2023
Ik bied 100 euro...

www.laserextreme.nl

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:43

voodooless

Sound is no voodoo!

Zit er geen garantie meer? Je hebt ook nog wettelijke garantie BTW, en volgens die lijkt mij de 500 euro reparatiekosten volstrekt onredelijk!

[ Voor 70% gewijzigd door voodooless op 31-08-2004 23:27 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:42

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

fabrieks garantie?

zo niet.. draai hem open en kijk of je iets ziet.. meet het ding door

Bedankt alvast

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-01 13:41

Diamon

The Weird One

Ik biedt €125 :)

Maar zonder gekheid, wil eventueel wel een poging ondernemen of ik leven in de voeding kan brengen.
Woon wel in zwolle, dus das niet naast de deur.

And The Only One

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 17:31:
Ik zou zeggen, een beetje voor onderzoek en niet vanuit de luie gamersstoel maar aans ons vragen. Probeer je lokale electroboer eens :Y) :r
Loze opmerking. Tuurlijk heb ik vooronderzoek gedaan. Ik kom er alleen niet uit. nogmaals ik heb meerdere bedrijven benaderd en die vragen veel geld. De beamer is 3 jaar oud en valt net buiten de gararantieperiode. Hij was van mijn werk. Zij zeiden neem maar mee. Kopen wel een nieuwe. IK hoop gewoon de mazzel te hebebn dat ik voor weinig geld een leuke beamer heb. IK weet veel van pc's maar niet zoveel van electronica. Zodoende hier mijn geluk geprobeerd. Volgens mij zit ik ook in de juiste forum. Ik zag dat ik toch één bruikbare tip heb gehad. Gisteren naar kennis gebracht en die kan hem maken. Het had inderdaad met de primaire voeding te maken.

Verwijderd

Diamon schreef op 31 augustus 2004 @ 23:47:
Ik biedt €125 :)

Maar zonder gekheid, wil eventueel wel een poging ondernemen of ik leven in de voeding kan brengen.
Woon wel in zwolle, dus das niet naast de deur.
Ik heb de TS nergens zien vragen om een bod, maar goed ook, GoT is geen advertentiekrant. Laat dit soort reply's dan ook achterwege.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 12:12:
[...]

Loze opmerking. Tuurlijk heb ik vooronderzoek gedaan. Ik kom er alleen niet uit. nogmaals ik heb meerdere bedrijven benaderd en die vragen veel geld. De beamer is 3 jaar oud en valt net buiten de gararantieperiode. Hij was van mijn werk. Zij zeiden neem maar mee. Kopen wel een nieuwe. IK hoop gewoon de mazzel te hebebn dat ik voor weinig geld een leuke beamer heb. IK weet veel van pc's maar niet zoveel van electronica. Zodoende hier mijn geluk geprobeerd. Volgens mij zit ik ook in de juiste forum. Ik zag dat ik toch één bruikbare tip heb gehad. Gisteren naar kennis gebracht en die kan hem maken. Het had inderdaad met de primaire voeding te maken.
Misschien kwam het grof over, zo had ik het neit bedoeld. maar vermeld dan volgende keer even wat je al gedaan hebt. dan blijven zulke tips als de mijne ook achterwege.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 21:30:
[...]

Misschien kwam het grof over, zo had ik het neit bedoeld. maar vermeld dan volgende keer even wat je al gedaan hebt. dan blijven zulke tips als de mijne ook achterwege.
Nevermind.. Waarschijnlijk vandaag beamer klaar. Draadje gesloten...
Pagina: 1