Ik ben nieuw hier, dus zal me eerst ff voorstellen: Ben een jongen van 16, zit redelijk vaak achter de pc, heb meer verstand van software dan van hardware, hobby's zijn voetbal en snowboarden, maar dat boeit niet zo veel op dit forum.. en JA.. ik heb de FAQ doorgelezen..
Het probleem:
Een vriend van mij heeft al 3 jaar een pc, nog nooit problemen mee gehad, maar sinds 2 weken reset zijn pc zich op verschillende momenten automatisch (lees: soms binnen 30 sec en soms na 2 minuten). Je zal nu wel denken; Daar zijn genoeg topics over, maar het gekke is, dat het tijdens het spelen van games (o.a MOHAA) niet gebeurd. Het lijkt me dus niet dat het de voeding is, want dan zou het tijdens gamen ook moeten gebeuren.
Iemand ervaring mee gehad of weet iemand de oplossing?
(Het lijkt me dat er geen specs nodig zijn.. zo ja.. dan zal ik het hem vragen)
Het probleem:
Een vriend van mij heeft al 3 jaar een pc, nog nooit problemen mee gehad, maar sinds 2 weken reset zijn pc zich op verschillende momenten automatisch (lees: soms binnen 30 sec en soms na 2 minuten). Je zal nu wel denken; Daar zijn genoeg topics over, maar het gekke is, dat het tijdens het spelen van games (o.a MOHAA) niet gebeurd. Het lijkt me dus niet dat het de voeding is, want dan zou het tijdens gamen ook moeten gebeuren.
Iemand ervaring mee gehad of weet iemand de oplossing?
(Het lijkt me dat er geen specs nodig zijn.. zo ja.. dan zal ik het hem vragen)