Toon posts:

BFV serial

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik installeerde battlefield vietnam en merkte dat ik dus echt een geldige serial nodig heb... In de winkel hebben ze me een genaaide versie gegeven waarbij je dus dat de serial niet werkt.

Als er iemand is die toevallig niet speelt, maar wel een geldige serial heeft wil die mij dan op het volgende emailadres een mail sturen...

henkisalleenhenkalserhenkopstaat

ps: kan ook gewoon mail sturen over dat je er een hebt maar dat je daar zlf ook nog wle is gebruik van maakt, daar kunnen we samen vast wel een oplossing voor kunnen vinden.

gegroet,

[ Voor 17% gewijzigd door moto-moi op 31-08-2004 16:03 ]

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ga terug naar de winkel en eis een goede, anders kan je contact opnemen met de fabrikant/uitgever van het spel.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Dit is illegaal en wordt hier NIET geaccepteerd. Neem voor een nieuwe serial contact op met de maker.

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:32
Dit zul je dus niet krijgen. Ik geloof je eerlijk gezegt ook niet helemaal. Je gaat toch gelijk terug naar de winkel met zoiets?
Je vraagt niet echt iets illegaals, maar ik denk niet dan iemand jou ze key gaat mailen.

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Bij ea games was het volgens mij dat als je het spel origineel hebt, ze je dan pas een code opsturen als je hem kwijt bent. Je moet het natuurlijk wel bewijzen. Moet je anders maar even op de site zoeken.

Verwijderd

Als je een originele copy hebt kun je hiermee terug gaan naar de winkel waar je hem hebt aangeschaft en om een werkende versie vragen. je kunt wel contact opnemen met de distributeur hiervan maar deze zal hetzelfde zeggen aangezien ze zelf NIETS doen met serials.. (eigen risico, zie voorwaarden)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik gok dat de fabrikant hier vast wel een procedure voor heeft.
En aangezien wij je toch niet aan legale serials kunnen , gaat dit topic op slot.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.