Ik wil Photoshop gaan bestellen. Ik heb een Mac, met een G5, en een Windows PC met Windows XP erop. Nu had ik een vraag: Is er een verschil tussen de Windows en de Mac versie, niet op de prijs gelet?
Verwijderd
Ja, omdat het verschillende besturingssystemen zijn.
Hierdoor zul je voor beide pc's een verschillende versie moeten kopen.
Intern zullen er hele grote stukken gelijk zijn (zoals lijnen trekken, foto's aanpassen e.d.), maar de manier van installeren, aanroepen van printer, de manier waarop de directory's zijn ingedeeld e.d. is erg verschillend, hierdoor zal je de windows versie niet op de mac kunnen installeren en visa versa.
Intern zullen er hele grote stukken gelijk zijn (zoals lijnen trekken, foto's aanpassen e.d.), maar de manier van installeren, aanroepen van printer, de manier waarop de directory's zijn ingedeeld e.d. is erg verschillend, hierdoor zal je de windows versie niet op de mac kunnen installeren en visa versa.
Nee, dat snap ik ook welVerwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 16:00:
Ja, omdat het verschillende besturingssystemen zijn.
Verwijderd
Qua functies is er geen verschil
het is tenslotte hetzelfde product op een ander os
Op mac is het een stukkie overzichtelijker aangezien het geheel geintegreerd word in de interface en je de palletten dus beter kunt plaatsen
het is tenslotte hetzelfde product op een ander os
Op mac is het een stukkie overzichtelijker aangezien het geheel geintegreerd word in de interface en je de palletten dus beter kunt plaatsen
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 16:05 ]
Het is maar net waar je van houdt... ik vind de windows versie lekkerder dan de mac, terwijl dat bij premiere weer net andersom is
maar hij is uiteraard wel een stukkie sneller op Mac
Deze plek is te koop.
Ja, op een Mac doe je immers zo'n beetje alles met de commandknop ipv ctrl. Dus daar zit her en der wel wat verschil in.Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2016 @ 21:13:
Hallo,
is er ook verschil wat betreft de sneltoetsen..? ctrl + T ctrl + C etc.
Mvg
Maareh, Photoshop op je G5? Vraag me af of dat gaat werken met de laatste versie van Photoshop...
Waarschijnlijk heeft de topicstarter 12 jaar later ook wel een ander stuk ijzer...
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
(knip, zie boven). Topic was een beetje erg oud en dus gesloten. Desalniettemin welkom op GoT
[ Voor 164% gewijzigd door F_J_K op 23-05-2016 21:57 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()