Op het moment zit ik vast in het huis van Horace Fowlett, om precies te zijn bij de automaat rechts achter in de huiskamer. Dat ding wat er als een joker uit ziet en waar je een muntje in moet werpen om vervolgens de goede kaart te kiezen bij de kaart die het laat zijn.
Het muntje heb ik, ook heb ik (volgens mij) alles anders uit de huiskamer en het huis gedaan voor zo ver het me lukt.
Wat me niet lukt is dus eerder genoemde kaart automaat, een kluis of iets dergelijks in de kamer waar je ook het muntje hebt gekregen en een gesloten deur in dezelfde gang als waar de deur naar de kamer met de kluis is.
Wat ik dus graag wil weten is hoe ik het raadsel van de kaarten op los, de rest zal daarna (denk/hoop ik) wel duidelijk zijn.
Ik heb al naar walkthroughs gezocht, maar deze zijn helaas nog niet beschikbaar
Ohja, misschien een screenie om het te verduidelijken:
Het muntje heb ik, ook heb ik (volgens mij) alles anders uit de huiskamer en het huis gedaan voor zo ver het me lukt.
Wat me niet lukt is dus eerder genoemde kaart automaat, een kluis of iets dergelijks in de kamer waar je ook het muntje hebt gekregen en een gesloten deur in dezelfde gang als waar de deur naar de kamer met de kluis is.
Wat ik dus graag wil weten is hoe ik het raadsel van de kaarten op los, de rest zal daarna (denk/hoop ik) wel duidelijk zijn.
Ik heb al naar walkthroughs gezocht, maar deze zijn helaas nog niet beschikbaar
Ohja, misschien een screenie om het te verduidelijken:
[ Voor 11% gewijzigd door Pyrus op 31-08-2004 15:20 ]