Is het iemand vandaag al gelukt om iets te uploaden naar de afdrukcentrale die Hema gebruikt? Ik kan niks uploaden, zowel via Java als html. Ik kom niet verder dan 126KB en dan ligt ie plat. Meer mensen met problemen?
Ik heb het nog niet geprobeerd maar zoiets kan gebeuren. Probeer het morgen even, of brand ze op een CD'tje en lever ze in bij een lokale Hema... kan toch ook?
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Zonde van de CD en de tijd.... indien Hema z'n spullen niet voorelkaar heeft kan ik toch beter naar de concurrentie gaan
Idd: zo'n CD kost errug veel geld.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Soms stoptie met uploaden ja, misschien te druk ofzo. Zodra de 126 kb wordt overschreden gaat het uploaden wel gewoon door....
can you read my mind?
Heb sinds zondag ook wat problemen. Moest 63 foto's (in totaal 98MB) uploaden, en heb meerdere pogingen moeten ondernemen.
Ik denk dat het een beetje erg druk is daar. De verwerkingstijden lopen ook op. Een order van zondagavond is nog niet gereed.
Ik denk dat het een beetje erg druk is daar. De verwerkingstijden lopen ook op. Een order van zondagavond is nog niet gereed.
Misschien omdat er een hoop Nederlanders van vakantie afkomen... en allemaal hun foto's inleveren?
Misschien ietsje meer klandizie dan de rest van het jaar.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
Bij mij werd het uploaden na 500+ mb ook afgekapt... 
(van de bijna 600 MB)
Maar een CDtje gefikt en naar de Hema gelopen..
Bij de Hema zeiden ze dat de site werdt geupdate..
(van de bijna 600 MB)
Maar een CDtje gefikt en naar de Hema gelopen..
Bij de Hema zeiden ze dat de site werdt geupdate..
Pagina: 1