Hoi
Ik heb het volgende probleem hier zo, ik heb 2 jaar geleden op 3 machines locale policy's gezet dmv gpedit.msc. 1 van de policy settings verhinderd het gebruik van windows update.
Je krijg dan mooi de melding van dat je dit disabled is by system administrator. Nou is dit perfect voor de gebruiker maar niet als je er als admin ff bij wil om windows update uit te voeren.
Je kan dan op een button klikken voor meer informatie:
Nou heb ik op google gezocht op dit probleem maar kreeg ik op die error code totaal geen informatie:
http://www.google.nl/sear...03&btnG=Google+zoeken&lr=
ook bij microsoft zelf kreeg ik geen hits
Toen ik ongeveer beschrijving in typte kwam ik ook niet verder.
Dus nu mijn vraag is hebben jullie een idee hoe die policy setting heet en waar die ongeveer moet staan?
Nah nog wat speur werk op inet vind ik dit:
Ik heb het volgende probleem hier zo, ik heb 2 jaar geleden op 3 machines locale policy's gezet dmv gpedit.msc. 1 van de policy settings verhinderd het gebruik van windows update.
Je krijg dan mooi de melding van dat je dit disabled is by system administrator. Nou is dit perfect voor de gebruiker maar niet als je er als admin ff bij wil om windows update uit te voeren.
Je kan dan op een button klikken voor meer informatie:
Nu heb ik dus wel een idee als ik het bovenste lees waar ik moet zitten maar hier kan ik totaal geen policy in vinden. Dus ben ik alle opties 1 voor 1 afgelopen maar kon nergens iets vinden wat dit probleem kan veroorzaken.When trying to access the Windows Update site, you see the 0x8ddd003 error
Problem description
The error message reads: Network policy settings prevent you from using Windows Update to download and install updates. This error may occur if the Remove access to use all Windows Update features group policy has been enabled by your system administrator.
Applicable operating systems
• Windows 2000
• Windows XP
Resolutions
1. Contact your system administrator for further information.
Did this resolve your problem?
yes no
Nou heb ik op google gezocht op dit probleem maar kreeg ik op die error code totaal geen informatie:
http://www.google.nl/sear...03&btnG=Google+zoeken&lr=
ook bij microsoft zelf kreeg ik geen hits
Toen ik ongeveer beschrijving in typte kwam ik ook niet verder.
Dus nu mijn vraag is hebben jullie een idee hoe die policy setting heet en waar die ongeveer moet staan?
Nah nog wat speur werk op inet vind ik dit:
Als ik dit op me eigen computer aanpas krijg ik idd dit probleem maar als ik dit dus uit zet op die machine dan komt ie er nog niet op. Daar voor stond ie op de not configured setting.To give the system access to Windows Update for automatic updates, follow these steps:
Start the Group Policy MMC snap-in.
Expand User Configuration, expand Administrative Templates, expand Windows Components, and then click Windows Update.
In the right pane, right-click Remove access to use all Windows Update features, and then click Properties.
Click to select Disabled, click Apply, and then click OK.
[ Voor 18% gewijzigd door Thrillseeka op 31-08-2004 15:16 ]
Lekker zijn is een gave :)