Deze modem heeft een tijdje in de kast gestaan omdat we overgeschakelt zijn naar ADSL maar nu wou ik hem eens terug gebruiken om het nummer op mijn pc te zien wanneer iemand mij opbelt en om te kunnen bellen via PC, micro en speaker en voice mail en alle die functies die in van die software zitten (ik gebruik Callstation 4), dus sloot ik het heel boeltje weer aan, maar hij laat de lijn continue openliggen wanneer ik de tel connector met de modem verbind ( ook al staat de modem uit ) en na een tijd valt de kiestoon weg en kan ook niemand jou meer bereiken, en nu is mijn vraag waar dit aan zou liggen, kheb juist de modem geflasht, en nu heeft hij wel een nieuwere versie maar hij laat de lijn nog steeds openliggen, voreger had ik dit probleem niet.
Kan iemand mij mss helpen en indien iemand een beter software pakket weet om caller-id en dergelijke functies te gebruiken met deze modem laat dit dan even weten....
Betreft ZOOM ,Model 2949 - V90 56K DualMode Modem
Kan iemand mij mss helpen en indien iemand een beter software pakket weet om caller-id en dergelijke functies te gebruiken met deze modem laat dit dan even weten....
Betreft ZOOM ,Model 2949 - V90 56K DualMode Modem
[ Voor 3% gewijzigd door GregoryBE op 31-08-2004 14:13 ]
It's just a matter of time...