Toon posts:

Midtown Madness 2 - installatie problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Momenteel loop ik tegen een vreemd probleem op.
Midtown Madness 2 (origineel) wil ik op 2 recente PC's installeren, op de eerste PC geeft dit géén probleem, maar op de tweede PC verdomd die het gewoon.

Hierbij krijg ik een melding dat:
- de naam te lang zou zijn
- de schijf niet te benaderen is
- de schijf tegen schrijven is beveiligd

Dit is niet het geval, er staan zo'n tien spellen geinstalleerd op deze partitie en de naam (installatie-pad) is hetzelfde als op de eerste PC m.u.v. de partitie letter
De PC's maken via een router deel uit van een netwerk.
Van de tweede PC is de partitie gedeeld, maar het delen ongedaan maken heeft géén effect op het installeren van het spel, het weigerd nog steeds !!

PC 1:
MSI MoBo
AMD 64 3000
1024 Mb geheugen
Club 3D ATI 9600 256 Mb
S-Ata 160 Gb + S-Ata 120 Gb
JLMS XJ-HD 166S DVD-Rom
LiteOn LDW-811S DVD brander

PC 2:
MSI MoBo
AMD Athlon XP 2600
512 Mb geheugen
Club 3D ATI 9600 128 Mb
S-Ata 120 Gb
JLMS XJ-HD 166S DVD-Rom
LiteOn LDW-851S DVD brander

Wie .... oh wie weet DE oplossing ? 8)7

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:43
· Welke Windows versie(s) ?

· Alle laatste Windows Updates gedraait ?

· Hoe ziet de foutmelding eruit, krijg je een blauw scherm of een popup met die melding, kan je er een screenshot van maken en die hier posten ?

57696520646974206c65657374206973206e657264

Verwijderd

Topicstarter
Een afbeelding toevoegen via deze site, in dit forum, krijg ik niet voor elkaar.
De melding die het programma geeft is:

"The path you selected specifies an invalid drive or the folder is invalid, incomplete, too long, or write-protected. Enter a full path with the drive letter, for example, C:\program files\microsoft games\midtown madness 2"

Het is een melding vanuit het spel, en niet vanuit Windows.
Beide systemen draaien onder Windows XP Home, en de HD'en van beide PC's zijn NTFS geformatteerd.
De PC's zijn beide up-to-date met de Windows update.

Nogmaals, er staan meerdere spellen geïnstalleerd op deze partitie, en dat gaf géén problemen.
Wie weet raad !!!!