Toon posts:

[ARCserve v11] Exchange Backup Agent Error -- (91)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb het volgende probleem. We zijn een tijdje geleden van ARCserve v9 naar v11 geupgrade mbt de support die verviel op de oude versie. Backuppen verliep altijd netjes. We hebben licenties voor Agent for disaster recovery, open files, exchange!! en sql..

Backup verloopt niet helemaal vlekkeloos, in de Job Manager in ARCserve zien we de volgende melding:

E8604
Failed to start backup. (DBNAME=dbaxchg2, EC=DC02:Backup Agent Error -- (91) "Product grace period expired".)

Veel topics bekeken hierover, maar over specifieke error (91) valt niet veel te vinden. Ja dat je je licenties moet controleren of die niet verlopen zijn.. Dit is NIET het geval!!! (lopen tot 2006). Enkele grote updates al uitgerold over ARCserve maar de melding blijft..

Systemen waar ARCServe op draait:
Dc01: Windows 2000 Server SP4 --> ARCserve Backup
Dc02: Windows 2000 Server SP4 --> ARCserve exchange agent

Kent iemand dit probleem???

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Product grace period expired
Klinkt toch als een licentie-probleem door de upgrade :o

Anyhow, WOS --> Software Algemeen omdat het OS niet van belang lijkt :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• MaxxBass
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 13:21

MaxxBass

Waar een wil is ben ik weg!

deinstalleer de agent, en installeer de laatste versie eens, waarschijnlijk zijn die van 9 niet 100% compatibel met 11...

Verwijderd

Topicstarter
We hebben versie 11 vers geinstalleerd! Het was wel een update, maar we hebben hem schoon geinstalleerd. Dus de agent is nieuw geinstalleerd. Het vreemde is dat je onder de Services kijkt van win2k server, ook niets staat mbt de exchange agent.

rechten van de exchange backup account zijn juist ingesteld dus dat is het probleem niet. kan voor de rest aan die account ook weinig instellingen aanpassen. In het LIC bestand in de rootmap van CA staan de licentiecodes juist ingesteld. dit heb ik al gecontroleerd nadat ik door meerdere forums was gefietst.

er wordt op exchange op brick-level niveau gebackupd..

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2004 11:35 ]