Toon posts:

Apacer Card Reader problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
`Wij hebben gisteren onze floppy disk vervangen door een Apacer 7 in 1 card reader (intern) maar deze doet het alles behalfe goed: de USB aansluiting erop doet het prima maar geheugenkaartjes kan hij niet lezen.
Bij deze computer staat er ook nog gewoon 3,5" Floppy Disk terwijl wie die allang er uit hebben gehaald en onze Card Reader staat nergens.
Bij systeembeheer dan. Daar staat onder USB controllers 'USB aparaat voor massaopslag' maar wel met een uitroep teken erbij. Als je er op klikt staat er: 'De NTKERN.VXD-apparaatlaadprogramma kunnen het stuurprogramma voor dit apparaat niet laden. (code 2.)'

Ik weet niet wat in verder moet melden (ben pas 12 :P), dus dat moeten jullie daarmaar vragen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Verwijderd

Voor de floppy moet je eerst zien dat hij niet in de BIOS staat. Zet hem daar dus af, sommige moederborden zetten hem er in als er in de BIOS staat dat er een aanhangt ook als is dat niet zo.

Voor de cardreader, hoe is die aangesloten, met een USB kabel naar een USB poort aan de achterkant, of op het moederbord zelf?

O, en doe niets zonder dat het van pappa om mamma mag natuurlijk >:)

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 12:49 ]

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-03 22:23

TweakBoy

---

Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 11:48:
`Wij hebben gisteren onze floppy disk vervangen door een Apacer 7 in 1 card reader (intern) maar deze doet het alles behalfe goed: de USB aansluiting erop doet het prima maar geheugenkaartjes kan hij niet lezen.
Bij deze computer staat er ook nog gewoon 3,5" Floppy Disk terwijl wie die allang er uit hebben gehaald en onze Card Reader staat nergens.
Bij systeembeheer dan. Daar staat onder USB controllers 'USB aparaat voor massaopslag' maar wel met een uitroep teken erbij. Als je er op klikt staat er: 'De NTKERN.VXD-apparaatlaadprogramma kunnen het stuurprogramma voor dit apparaat niet laden. (code 2.)'

Ik weet niet wat in verder moet melden (ben pas 12 :P), dus dat moeten jullie daarmaar vragen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
dit probleem herken ik.. ik heb ook zo'n cardreader gehaald bij de mycom een paar dagen terug...

probeer eens ook je bijgeleverde cd-rom door te lezen en de drivers die daar op staan ff te installeren... misschien dat dat helpt..

---