Gisteren was ik bij een vriend halo aan het spelen over netwerk
opeens kreeg ik een blauw scherm met hele zooi witte regels text die ik tekort zag om te kunnen lezen wat er stond, (in ieder geval zoiets wat je ook ziet bij bijvoorbeeld "fatale uitzondering" ) het blauwe scherm verdwijnt en de laptop gaat opnieuw opstarten. Nadat ik herstart had en weer halo aant spelen was gebeurde me hetzelfde na ongeveer 10 - 20 minuutjes weer.
Heeft een van jullie enig idee hoe dit kan?
In ieder geval moet het iets te maken hebben met het feit dat ik aan het gamen was (dus zwaardere belasting v. cpu, grafische kaart enz.)
maar het mag niet gebeuren das duidelijk.
Dit zijn de specs:
Het gaat om een HP pavilion zt3000
(de laptop is ongeveer 4 maanden oud)
512 mb ddr
40 GB
ATI mobillity radeon 9200
Graag jullie reacties!
opeens kreeg ik een blauw scherm met hele zooi witte regels text die ik tekort zag om te kunnen lezen wat er stond, (in ieder geval zoiets wat je ook ziet bij bijvoorbeeld "fatale uitzondering" ) het blauwe scherm verdwijnt en de laptop gaat opnieuw opstarten. Nadat ik herstart had en weer halo aant spelen was gebeurde me hetzelfde na ongeveer 10 - 20 minuutjes weer.
Heeft een van jullie enig idee hoe dit kan?
In ieder geval moet het iets te maken hebben met het feit dat ik aan het gamen was (dus zwaardere belasting v. cpu, grafische kaart enz.)
maar het mag niet gebeuren das duidelijk.
Dit zijn de specs:
Het gaat om een HP pavilion zt3000
(de laptop is ongeveer 4 maanden oud)
512 mb ddr
40 GB
ATI mobillity radeon 9200
Graag jullie reacties!