Toon posts:

Norton Antivirus 2000 masterboot record melding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn laptop heb ik Norton Antivirus 2000 geinstaleerd.
Nou krijg ik de laatste tijd steeds meldingen dat er iets is veranderd in mijn masterboot record. MIjn virus definities zijn up to date en er zijn geen virussen gevonden.
Ook heb ik geen programma geinstalleerd de laatste tijd zo dat kan het ook niet zijn.
Wie weet of ik ergens in Norton kan vinden welk programma er met mijn masterboot record speelt.
Op deze laptop draait trouwens Windows '98SE dus het kan geen bug van Windows Millenium zijn.
Alvast bedankt,
VEJ

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 14:36

Arfman

Drome!

Wanneer krijg je precies die meldingen ? En wat doe je dan op die laptop ?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Verwijderd

Topicstarter
Meestal nadat ik iets gedownload heb.
Verder doe ik niets.
VEJ

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:48
Je moet echt uitkijken wat je aanklikt zodra je deze meldingen krijgt met NAV2000! Ik heb hetzelfde probleem tot twee maal toe gehad en wat achteloos de verkeerde optie gekozen met als gevolg dat ik niet meer kon booten en een hoop tijd kwijt geweest ben om alles weer terug te zetten zoals het hoorde. Heb vanaf die tijd Norton niet meer gebruikt en ben overgestap op McAfee. Het is volgens mij gewoon een vals alarm...

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Verwijderd

het kan betekenen dat een virus je mbr aan het verneuken is, maar waarschijnlijk heb je een progje dat op een of andere manier je mbr aanpast................