My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Ik denk dat het nog rustig is op het fok forum. Hiero in het noorden moeten alle midelbare scholieren hun boeken en alles halen dus die benne niet online. Geef het wat tijd zou ik zeggen.Gelukszoekr schreef op 31 augustus 2004 @ 11:30:
http://forum.fok.nl/topic/594585
geen groot suc6 helaas..
Don't worry people, i`m a professional idiot
En hier in het zuiden ligt iedereen z'n kater uit te slapen ... misschien past het ook beter op [Dig]?Onima schreef op 31 augustus 2004 @ 11:35:
[...]
Ik denk dat het nog rustig is op het fok forum. Hiero in het noorden moeten alle midelbare scholieren hun boeken en alles halen dus die benne niet online. Geef het wat tijd zou ik zeggen.
Ik heb het in de general chat geplaatst om zo meer mensen aan te spreken...Mark83 schreef op 31 augustus 2004 @ 11:37:
[...]
En hier in het zuiden ligt iedereen z'n kater uit te slapen ... misschien past het ook beter op [Dig]?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Verwijderd
En ff tscstampede link in mn fok!sig gezet, klikken altijd wel wat mensen
Prima berichtje, zou je de linkjes op Fok! allemaal aanklikbaar kunnen maken?Gelukszoekr schreef op 31 augustus 2004 @ 11:30:
geen groot suc6 helaas..
En als laatste een edit in het berichtje m.b.t. de link naar het stampedetopic. In vet gedrukt een link naar --> [rml][ Stampede] #3 TSC - Het maken van teams (part 2)[/rml]
De client flushed tevens wanneer hij net gestart is. Wat je zou kunnen doen is, zodra je candidate af is, de service even herstarten. Ik heb het zelf nooit uitgeprobeerd, maar dat zou moeten werken lijkt meFiets schreef op 31 augustus 2004 @ 10:37:
Dat 'manual update' is leuk, maar als je um als service hebt draaien met FireDeamon dan lijkt met dat knopje best lastig te vinden. Is er dan nog een andere mogelijkheid? (en kunnen ze dat dan niet in DSPY bouwen ;-) )
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Om de 6 uur.Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 11:52:
Ik ga zo naar een vrind toe, koetje installeren, maar hoevaak per dag doet hij automatische update?
Gelukszoekr schreef op 31 augustus 2004 @ 11:30:
geen groot suc6 helaas..
Zou topic titel even een t extra meegeven op FOK!@FOK!: Help mee aan een viruele oorlog (Dutch Power Cows)
Misschien handig om ook nog ff naar deze te verwijzenMarcyDarcy schreef op 31 augustus 2004 @ 11:12:
Op computertechnische websites zoals ZDNet.nl staan ook regelmatig stukjes over Distributed Computing, zoals hier, hier en hier.
In zo'n bericht is het misschien het beste om een schatting te geven over hoeveel rekenkracht het gaat en hoe dat zich verhoudt tegen de huidige supercomputers.
Momenteel heeft DPC @ TSC 1083 members (subteams niet meegerekend) die gezamenlijk 3329 nodes hebben, voor de FP waren dat er ongeveer 400 met +/- 1000 á 1400 nodes.
Er vanuit gaande dat van de 3329 nodes er ongeveer 2000 á 2500 actief zijn en sommige mensen meerdere pc's op 1 node hebben staan (ik noem een ZioN) en ik gok dat de gemiddelde snelheid op 2GHZ ligt, doe ik een ruwe schatting dat we ongeveer 3,5THz op de been brengen.
Dit is natuurlijk een volledige slag in de lucht (dus rijg me niet aan het spit), een betere schatting kan pas gemaakt worden wanneer we vanaf morgen (of overmorgen) op volle kracht gaan draaien.
Daarna hou ik op met zeuren
[ Voor 3% gewijzigd door MarcyDarcy op 31-08-2004 12:11 ]
your wish is my commandMarcyDarcy schreef op 31 augustus 2004 @ 12:10:
Roellie80, in het bericht op Fok! mist nog een link naar het stampedetopic hier op GoT
Daarna hou ik op met zeuren
goed zo jongens en meisjes
ps : mijlpaaltje
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
* Fear-factoR mept ElteorElteor schreef op 31 augustus 2004 @ 13:02:
Leuk te zien al die initiatieven om de stampede nog meer ruchtbaarheid te geven,
goed zo jongens en meisjes
ps : mijlpaaltje.......
reg nou ff @ www.dpc-whatever.tk... dan kan ik je admin maken
Het zal me niets verbazen als het op hart van nederland komt. Op het NOS journaal zal het zeker niet komen. Ik denk dat het beste iemand van de crew de fok redactie moet benaderen. Dan kunnen die gelijk vragen of er vaker berichten over DPC op de Fok FP geplaapt kunnen worden.Onima schreef op 31 augustus 2004 @ 11:12:
K heb het nos journaal, hart van nederland en het anp gemaild. Kijken wat hun reactie`s zullen zijn. Ik hoop natuurlijk op positiefe
Verwijderd
Verwijderd
als IK je niet voor benFear-factoR schreef op 31 augustus 2004 @ 13:22:
[...]
* Fear-factoR mept Elteor
reg nou ff @ www.dpc-whatever.tk... dan kan ik je admin maken
Dan moet de crew even met Jorma aldaar praten of mailen. Ik heb vorig jaar afgesproken met Jorma dat bij het eind van OGR24 (toen was ik nog optimitischE-jey schreef op 31 augustus 2004 @ 13:29:
[...]
Het zal me niets verbazen als het op hart van nederland komt. Op het NOS journaal zal het zeker niet komen. Ik denk dat het beste iemand van de crew de fok redactie moet benaderen. Dan kunnen die gelijk vragen of er vaker berichten over DPC op de Fok FP geplaapt kunnen worden.
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Klinkt bekend.Fiets schreef op 31 augustus 2004 @ 10:37:
Dat 'manual update' is leuk, maar als je um als service hebt draaien met FireDeamon dan lijkt met dat knopje best lastig te vinden. Is er dan nog een andere mogelijkheid? (en kunnen ze dat dan niet in DSPY bouwen ;-) )
Correct me if i'm wrong, ik kan het ff niet checken zit niet thuis, maar je komt er vast wel uit nu denk.
Weet iemand trouwens waarom de stats van R4NCOR niet overeen komen met die andere kwartierstats?
[ Voor 10% gewijzigd door da Burp op 31-08-2004 13:41 ]
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Is leuk als je firedeamon draait, echter werkt de lite versie niet op een HT of dual proc machine (max 1 service)da Burp schreef op 31 augustus 2004 @ 13:40:
[...] in je properties van ja process in firedeamon zit als ik het goed heb een tabblad setting, daar zit een checkbox: "interact with desktop" als je die aanvinkt krijg je wel gewoon een icoontje in je taskbar
[...]
* Bud_s draait ze gewoon als windows services mbv. srvany uit de windows resource kit.
Het herstarten van de services zorgt er ook voor dat je resultaten worden ingestuurd
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
begin hier een beetje gek te worden van die stats, moet hier nu al elke 15 minuten verplicht noodgedwongen kijken.. pfft dit word een vermoeiende maand..
ha ha ha
Het zal helaas ook maar eenmalig werken. Daarna wordt het automatisch door de client weer teruggezet naar om de 6 uurVerwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 14:21:
.ha ha ha heb mijn clients serverhandsake aangepast naar 60 minuten om het spannend te houden. (het zijn maar 14 clients) dus veel load zal het niet op TSC servers geven..
Is er al een makkelijks stukje, waar het als nieuws wordt gebracht?Onima schreef op 31 augustus 2004 @ 11:12:
K heb het nos journaal, hart van nederland en het anp gemaild. Kijken wat hun reactie`s zullen zijn. Ik hoop natuurlijk op positiefe
Verwijderd
en er is gisteren toch leuk geflusht, ondanks dat het de dag voor flushdag was

de brutale zoekertjes hebben idd en goed middeltje gevonden, eigen brouwsel

maar het moet nog wel veel meer worden hoor, de 100 k moeten we wel halen toch
jammer daaraan is dat hij weer opnieuw moet beginnen als ie nog met een cand bezig was denk ikBud_s schreef op 31 augustus 2004 @ 13:47:
[...]
Het herstarten van de services zorgt er ook voor dat je resultaten worden ingestuurd
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik heb nog geen reactie`s terug gehad over de mail of kunnen vinden op hun site`s dus waarschijnlijk wordt het niks.BazP schreef op 31 augustus 2004 @ 14:53:
[...]
Is er al een makkelijks stukje, waar het als nieuws wordt gebracht?
Don't worry people, i`m a professional idiot
Nederlands team ontketent digitale oorlog in Distributed computing
Morgen begint het Nederlandse team een ware digitale oorlog in de wereld van het Distributed Computing.
Distributed computing is precies dat wat de woorden zeggen, verspreid rekenen. Als er nu heel grote berekeningen gemaakt moeten worden, gebeurd dit vaak op een supercomputer. Een goedkoper alternatief is om een heleboel normale computers via Internet te bundelen tot een enorme supercomputer.
Het Nederlandse team de Dutch Power Cows, kort genoemd DPC behoort tot de grootste van de wereld, en bundeld deze maand al zijn kracht op een project en probeert hiermee de concurrenten in te halen. Dit wordt een Stampede genoemd. Deze zogenaamde stampede begint 1 september, en zal plaatst vinden op het TSC project.
Dit project is gericht op het vinden van een medicijn tegen de kinderziekte Tuberous Sclerosis Complex, ook wel eens de ziekte van Bourneville-Pringle genoemd. Deze ziekte veroorzaakt goedaardige tumoren, die weer tot epilepsie, geestelijke achterstand, huidafwijkingen of nierproblemen kunnen leiden. Op dit moment is er nog geen behandelmethode of medicijn voor deze ziekte, het enige wat artsen kunnen doen is het reduceren van de symptomen. Non-profit instituut The Rothberg Institute For Childhood Diseases (TRI) denkt dat dit anders kan en is op zoek naar een medicijn ( http://www.childhooddiseases.org ). Hiervoor simuleren ze eerst de chemische reactie van een ziektemolecuul met een mogelijk medicijn, om vervolgens de beste kandidaten te gaan testen.
Voor dit simuleren is gigantisch veel rekenkracht nodig, en wat weer ontzettend veel geld kost. Dit is waar de DPC om de hoek komen kijken. TRI heeft een programma laten ontwikkelen dat de idle-tijd van je processor gebruikt om deze simulaties uit te voeren. De gebruiker merkt er dus helemaal niets van, behalve dat het hem het gevoel geeft dat zijn computer nu iets nuttigs aan het doen is als hij zit te surfen.
Op dit moment staat de DPC dagelijks in de top 5, maar tijdens de stampede hoopt de DPC op een dagelijkse eerste plaats. Overall staat de DPC op dit moment op de 5e plaats. Hier is dus veel ruimte voor verbetering en als zoveel mogelijk mensen gedurende de maand september komen helpen dan gaan we zeker een aantal plekken stijgen!
Natuurlijk kunnen wij als Fokkers ook meedoen. Kijk dan hier:
of hier:
nieuws: DPC: Tweakers vechten tegen kinderziekte
Verwijderd
Je kan ook schedulen zodanig dat de config.prp elk 15 min overschreven wordt door jouw versieColdFusion schreef op 31 augustus 2004 @ 14:25:
[...]
Het zal helaas ook maar eenmalig werken. Daarna wordt het automatisch door de client weer teruggezet naar om de 6 uur
Dacht ik ook, maar heb net ff getest, en blijkt dus niet zo te zijnYakuzA schreef op 31 augustus 2004 @ 15:09:
[...]
jammer daaraan is dat hij weer opnieuw moet beginnen als ie nog met een cand bezig was denk ik
Maar als iemand een betere (simpelere) oplossing weet : graag , laat maar komen
[ Voor 14% gewijzigd door Bud_s op 31-08-2004 15:31 ]
Verwijderd
Als je draait als een service en niet meer in de tray icon ziet, dan kan je niet meer manueel updaten. Als je service met 'interactive with desktop' heb aan staan, dan zie je de icon(s) weer. Dan kan je wel aan de 'Status'->'Manual Update' doenBud_s schreef op 31 augustus 2004 @ 15:30:
[...]
Dacht ik ook, maar heb net ff getest, en blijkt dus niet zo te zijn
Maar als iemand een betere (simpelere) oplossing weet : graag , laat maar komen
Verwijderd
klinkt iets gezelliger.
edit: verder oke.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 15:42 ]
Verwijderd
Mijn doel voor vandaag was om iig de top30 te halen, maar ik moet zeggen dat ik daar de grootste moeite mee heb, zit op dit moment de hele tijd op het randje van van uit de top30 en in de top30, gelukkig krijg ik nog wat versterking van De Bob vandaag met zijn Athlon64.
En aan het einde van de week komt mijn pentium 4 3,2ghz binnen die ik speciaal voor de stempede gekocht heb, dus dan moet het wel iets beter gaan denk ik.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 16:23 ]
Ik draai ze als service via srvany, niet via firedeamon. srvany heeft dus de optie "interact with desktop" niet zover ik weet. Firedeamon lite ondersteund maar 1 service tegelijk, wat niet echt handig is op een dual proc of HT machine.Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 15:38:
[...]
Als je draait als een service en niet meer in de tray icon ziet, dan kan je niet meer manueel updaten. Als je service met 'interactive with desktop' heb aan staan, dan zie je de icon(s) weer. Dan kan je wel aan de 'Status'->'Manual Update' doen
[ Voor 6% gewijzigd door Bud_s op 31-08-2004 16:05 ]

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
Start de "services" in de control panel (or whatever) [kuch/], onder de tab "Log On" kan je instellen "Local System account"+allow service to interact with desktop. (of je kan ook in de registry hacken)Bud_s schreef op 31 augustus 2004 @ 16:05:
[...]
Ik draai ze als service via srvany, niet via firedeamon. srvany heeft dus de optie "interact with desktop" niet zover ik weet. Firedeamon lite ondersteund maar 1 service tegelijk, wat niet echt handig is op een dual proc of HT machine.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 16:39 ]
*kuch 58000+ en 8,5 uur (tot einde statsdag) en 6,5 tot begin stampedeNitroX infinity schreef op 31 augustus 2004 @ 16:31:
Jemig! Al 53000+ gedaan en er zitten nog 7 uur in deze dag
http://tscstats.homeip.net/teamstats.php
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Gaat wel lekker zo.
@Kramers: NoizyCows
[ Voor 40% gewijzigd door NitroX infinity op 31-08-2004 16:44 ]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
* Fear-factoR aait KwaakDPCquatar schreef op 31 augustus 2004 @ 16:44:
http://217.120.149.54/tsc/
deze wordt nu gebruikt voor de DPCH (dacht ik)
* Fear-factoR steekt z'n tong uit naar Nitrox en Kramers
[ Voor 21% gewijzigd door Fear-factoR op 31-08-2004 16:47 ]
jaja, nu is het ineens je tong he.
[ Voor 27% gewijzigd door Kramers op 31-08-2004 16:50 ]
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Fear-factoR schreef op 31 augustus 2004 @ 16:47:
[...]
Volgens mij wordt het weer tijd voor een groepsknuffelKramers schreef op 31 augustus 2004 @ 16:50:
* Kramers vouwt lange neus van Fear-factoR om en legt er een knoop in.
* NitroX infinity voelt zich niet aangesproken.Fear-factoR schreef op 31 augustus 2004 @ 16:47:
[...]
* Fear-factoR aait Kwaak
* NitroX infinity zijn naam heeft een hoofdletter X
Lekker puh!

Dat zie je verkeerd, dit was de groepsknuffel
Magk meedoen?CowArt schreef op 31 augustus 2004 @ 16:52:
[...]
[...]
Volgens mij wordt het weer tijd voor een groepsknuffel
We doen nu aan estafettegroepsknuffels.
Verwijderd
en dat terwijl we op 5 maart jl. nog 125k hadden, whoei kleine teampjes worden groot
Verwijderd
Kan ik misschien ook offline draaien? Dat ik bijvoorbeeld thuis op een windows bak de client installeer, 1000 candidates laat ophalen dan de hele TSC directory op USB stick meenemen naar mn werk en ze daar dan offline laat verwerken. Is dat mogelijk?
https://niels.nu
Wat je op zich zou kunnen doen is op een van je werkbakken squid installeren en daarin gewoon de cache van je werk instellen als parent proxy en dan gewoon alle pc's de proxy naar je eigen proxy toe dirigeren..Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 18:16:
Ik draai sinds 2 dagen mee met mn slackware 2.6Ghz bak. Nu heb ik op mn werk op zich ook nog wel wat PC's staan die ik rustig kan laten draaien. Probleem is alleen dat ze hier een proxy gebruiken voor Internet toegang met user / password. De TSC client kent wel het begrip proxy maar ik kan geen username / password meegeven. Kortom dit werkt niet.
Kan ik misschien ook offline draaien? Dat ik bijvoorbeeld thuis op een windows bak de client installeer, 1000 candidates laat ophalen dan de hele TSC directory op USB stick meenemen naar mn werk en ze daar dan offline laat verwerken. Is dat mogelijk?
Moch je hulp nodig hebben dan hoor ik het wel icq en msn staan in het profiel
Verwijderd
Anyway ik weet wel genoeg, ik ga zodadelijk even candidates binnenhalen. Verder leuke aktie trouwens ik denk dat ik vaker de stampedes mee ga doen. Prachtig om te zien hoe die output eergisteren ging en vandaag loopt ie ook al heel mooi.
Heeft er iemand al zin in een bakkie doen?
Gekkie is a proud member of TheBenny!
Verwijderd
ga zo door beste mensen ga zo door

ben al bezig met een bakkie, maare ik heb een pot vol dus wie kan ik bijschenken_Gekkie_ schreef op 31 augustus 2004 @ 19:29:
zow... en ook ik ga best lekker al zeg ik het zelf... tjeempie
Heeft er iemand al zin in een bakkie doen?
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 19:34 ]
* CowArt houdt zijn beker bij...Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 19:33:
om precies te zijn73.615
cands ingeleverd bij TRI
![]()
ga zo door beste mensen ga zo door![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[...]
ben al bezig met een bakkie, maare ik heb een pot vol dus wie kan ik bijschenken
Iemand een kletskop bij de koffie?
1
| 19 ( 335) De Knipe - Heerenveen 543 1.502 |
of iemand van hier die een team heeft aangemaakt ipv gejoind?
Heb niet alles doorgelezen dus als het dubbel is snorry
God schiep mensen en dieren maar geen rechters en officiëren
Is er nog één hoor:Tielemans schreef op 31 augustus 2004 @ 19:47:
hmmm, er is een ander NL team
code:
1 19 ( 335) De Knipe - Heerenveen 543 1.502
of iemand van hier die een team heeft aangemaakt ipv gejoind?
Heb niet alles doorgelezen dus als het dubbel is snorry
1
| 164. (6) 2.360 Nederland - Netherlands 209 |
Bud_s schreef op 31 augustus 2004 @ 20:26:
[...]
En dat moet nog veeeeeeeeeel meer worden
[...]
* Bud_s Kuch-ed mee
whatever
Laten we dit aub proberen te beperken tot de Stampede draadjes.
Thnx!
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Ik weet niet of bovenstaande meneer dit ook bedoelde, maar je kunt lokaal een eigen proxy installeren welke wel met user/password gelockte proxys overweg kan.Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 19:07:
Bedankt voor de reakties ik ga strakjes meteen even de boel vast klaarzetten zodat ik morgen kan testen. Dat met squid lijkt me niet te werken in mijn geval overigens omdat access naar buiten toe niet mogelijk is vanaf mn werk. Ja op 1 manier en dat is via de proxy daar. Nu had ik al uitgevogeld dat je met httptunnel daardoor heen kunt en dat soort dingen en vanaf daar natuurlijk van alles kunt gaan bedenken, zo werkt bijvoorbeeld ssh en x-11 forwarding e.d. dan ook meteen, maar daar ga ik verder niet aan beginnen want ik moet geen problemen hebben voor die paar TSC pakketjes
Anyway ik weet wel genoeg, ik ga zodadelijk even candidates binnenhalen. Verder leuke aktie trouwens ik denk dat ik vaker de stampedes mee ga doen. Prachtig om te zien hoe die output eergisteren ging en vandaag loopt ie ook al heel mooi.
De proxy die jij installeerd stel je in om gebruik te maken van de proxy van je werk inclusief username en wachtwoord. En de TSC client stel je in om gebruik te maken van jouw geinstalleerde proxy.
Waar kan ik een grafiekje vinden met de output van DPC per dag? Heb hem gezien maar kan hem niet meer terug vinden...
Verwijderd
Ik geloof dat hij het niet op die manier bedoelde maar thuis een proxy draaien en die gelinked aan de proxy op het werk. Tenminste zo begreep ik het. Maar die setup is geen optie voor mij.frickY schreef op 31 augustus 2004 @ 22:09:
[...]
Ik weet niet of bovenstaande meneer dit ook bedoelde, maar je kunt lokaal een eigen proxy installeren welke wel met user/password gelockte proxys overweg kan.
De proxy die jij installeerd stel je in om gebruik te maken van de proxy van je werk inclusief username en wachtwoord. En de TSC client stel je in om gebruik te maken van jouw geinstalleerde proxy.
Waar kan ik een grafiekje vinden met de output van DPC per dag? Heb hem gezien maar kan hem niet meer terug vinden...
Jouw idee is op zich wel bruikbaar maar ach ik heb het waarschijnlijk al voorlkaar. Net 2000 candidates opgehaald geheel gezipped en op USB stick gezet. Morgen unpack ik gewoon en dan maar kijken of het wil draaien. Vast wel
De link waar ik de stats bekijk (er zijn er veeeel meer) is deze:
http://vadp.com/index.php...d=1133630077&team=9&user=
edit: nu ik er zo over nadenk bedoelen jullie wel allebei hetzelfde, ik was op het verkeerde been gebracht omdat squid (linux proxy) werd genoemd en waarschijnlijk heb ik niet duidelijk aangegeven dat die linux bak thuis staat en dus niet op mijn werk.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 22:49 ]
Moet je thuis 2000 candidates downen -> op USB stick zetten
Flush All Tasks en 2000 nieuwe candidates downen -> renamen -> op USB zetten
En dat net zo vaak als je computers hebt op je werk.
Is het niet makkelijker om n proxy te installeren op een pc bij je werk welke wel met de bedrijfsproxy overweg kan?
Verwijderd
Het ging best wel handig hoor. Hij haalt in het begin maar 50 op die heb ik geflushed en daarna 2000 laten ophalen. Naja tis maar 1 keertje. Ik ga geen tientallen pc's inzetten. Slechts 1. Maar alle beetjes helpen.frickY schreef op 31 augustus 2004 @ 22:46:
Lijkt me beetje onhandig om het zo te doen.
Moet je thuis 2000 candidates downen -> op USB stick zetten
Flush All Tasks en 2000 nieuwe candidates downen -> renamen -> op USB zetten
En dat net zo vaak als je computers hebt op je werk.
Is het niet makkelijker om n proxy te installeren op een pc bij je werk welke wel met de bedrijfsproxy overweg kan?
Waarschuwing!!!!frickY schreef op 31 augustus 2004 @ 22:46:
BLA BLA BLA
Flush All Tasks en 2000 nieuwe candidates downen
BLA BLA BLA
GEEN FLUSH ALL TASKS DOEN!!!!
Flush all tasks, delete alles.
MANUAL UPDATE DOEN!!!!
sorry voor the caps.
Dat is zeker waar.Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 22:52:
Maar alle beetjes helpen.
Maar meer beetjes helpen nog meer
Heb zelfs de p4 2,0ghz van mn baas wat opgeschroeft naar 2120mhz voor die paar xtra candidates per dag
Je kan wel zien wat voor effect dit heeft, de andere teams laten van schrik allerlei buffers lopen
the possum's zijn ook op de hoogte
Als je de candidates 1st kopieerd naar je USB stick moet je dit wel doen.. of wil je op 2 nodes op hetzelfde werk zitten kouwen?The_DoubleU schreef op 31 augustus 2004 @ 22:58:
[...]
Waarschuwing!!!!
GEEN FLUSH ALL TASKS DOEN!!!!
Flush all tasks, delete alles.
MANUAL UPDATE DOEN!!!!
sorry voor the caps.
Ik weet dat koeien herkouwen.. maar dat gaat erg ver hor
Het lijkt me dat je in dit geval wel alles wilt 'flushen', zodat je online bakkie nieuw voedsel heeft
ja inderdaad... ben benieuwd of dat nog lekker gaat aantikken voor middernachtfrickY schreef op 31 augustus 2004 @ 23:23:
Nog n half uur en dan zouden er toch n hoop buffers geleegt moeten zijn.. zie er helaas nog maar weinig van in de stats
[ Voor 16% gewijzigd door Gelukszoekr op 31-08-2004 23:32 ]
Bijna 96K vandaag, lijkt me toch niet onaardig.frickY schreef op 31 augustus 2004 @ 23:23:
Nog n half uur en dan zouden er toch n hoop buffers geleegt moeten zijn.. zie er helaas nog maar weinig van in de stats

De Knipe Heerenveen stats
Netherlands (stats
Als de Duitsers gaan joinen kunnen wij dat altijd ook nog overwegen.
`Dagelijkse' grafiek (5 minuten gemiddeld)

`Wekelijkse' grafiek (30 minuten gemiddeld)

Zie niet echt duidelijk n piek.. of zit ik naar de verkeerde te kijken? wil eigenlijk wel het aantal candidates per dag van DPC van een week voor de FP-post tot nu zien... iemand?
GEVIND! GEVIND! Google is mn vrind!
[ Voor 51% gewijzigd door frickY op 31-08-2004 23:56 ]
Verwijderd
Grafie klopt, kijk maar naar het gemiddelde (middelste kolom met getallen onder de grafiek). Die staat op 391 (per 5 minuten)frickY schreef op 31 augustus 2004 @ 23:43:
96k op een dag lijkt me niet mis.. maar kloppen deze grafiekjes dan niet ofzo?
`Dagelijkse' grafiek (5 minuten gemiddeld)
[afbeelding]
Doen we ((24(uur) * 60(minuten)) / 5 (minuten)) * 391 = 112608 = (112K)
Echter door de uitschieter van 13K(om 12.30uur), zie je andere piekjes bijna niet.
Ik heb de uitschieters op max 5000 (alleen voor weergave, niet voor berekenen)gezet nu, dus morgen zullen ze beter zichtbaar zijn.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 23:49 ]
vind alleen t graffie in mn edit wat handiger. Dan zie je of we dagelijks n beetje voortgang boeken
Iedereen in n stampede team zn buffers leeg? Nog 5 minuten
Iedereen alvast heel veel succes en vooral plezier. Ik denk dat we Bodensee in een paar dagen al wel voorbij zijn
Gekkie is a proud member of TheBenny!
Verwijderd
(voor grafiek zie sig, 07.30 uur, is er een en ander geflushed geloof ik)