Toon posts:

[XP] Mediaplayer start op bij intoetsen van de letter M*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, kan iemand mij misschien vertellen wat er bij mij aan de hand is? Wanneer ik iets aan het intikken ben en dan tik ik de letter m in dat verschijnt er .m en wordt automatisch mediaplayer 9 opgestart onder XP.

wie weet wat ik hier aan moete doen?

oosje

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-05 12:19

BaRF

bijna kerst

geen extra programmatjes draaien?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:01
Hallo oosje,

Ik pas je topic titel even aan zodat het os erin staat, zou je dit de volgende keer zelf willen doen? :)

Heb je de pc al gescand op virussen / spyware, en heb je nergens toevallig een sneltoets aan mediaplayer gehangen?

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-04 12:18

janklp

FortyTwo Capital

Lijkt me ook dat je perongeluk een sneltoets hebt aangemaakt. Maar volgens mij moeten deze sneltoetsen beter werken en minder snel starten als jij hier hebt bschreven.

Verwijderd

Topicstarter
nee, ik heb nergens een sneltoets aan gehangen dit is gebeurt na een kale nieuwe installatie. Tevens heb ik er geen virussen opzitten, diverse malen virusscanners er overheen laten gaan Het toetsenbord is trouwens een target

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:15
Heb je bij je TB misschien software gekregen? Zo'n multimedia toetsenbord heeft dat er meestal bij zitten. Zo ja, kijk hier dan eens naar. Probeer de software eens uit te schakelen en probeer dan de M toets nog eens.

Het hoeft niet specifiek een virus te zijn, maar kan ook Spy-ware/Ad-ware zijn.
Probeer van Webroot.com eens Spy Sweeper (De try versie, deze staat onder download en dan aan de rechter kant.)
Probeer het in iedergeval in veilige modus te draaien, zo vind deze meer.

Verwijderd

Topicstarter
Hi allemaal. Probleem gevonden.
Dit komt door SP2 die zet automatisch sticky keys aan

in ieder geval bedankt voor de hulp

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 10:24:
Hi allemaal. Probleem gevonden.
Dit komt door SP2 die zet automatisch sticky keys aan
Hier niet.
Misschien dat je dat dan toch zelf per ongeluk hebt gedaan ?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

BackSlash32 schreef op 31 augustus 2004 @ 10:48:
Hier niet.
Misschien dat je dat dan toch zelf per ongeluk hebt gedaan ?
Ik vermoed met het spelen van een spel ofzo... 5 x op de shifttoets en je stickykeys worden geactiveerd :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Nop, ik speel geen spellen op mijn xp machine. En het blijkt nl dat je bij een kale installatie met een i-net based toetsenbord van target een bug in SP2 tegenkomt. MS heeft nl niet met alle TB rekening gehouden.

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 12:32:
Nop, ik speel geen spellen op mijn xp machine. En het blijkt nl dat je bij een kale installatie met een i-net based toetsenbord van target een bug in SP2 tegenkomt. MS heeft nl niet met alle TB rekening gehouden.
Heb je daar een bron van? Lijkt me namelijk stug dat een letter van een toetsenbord een bug veroorzaakt en visa-versa :)

[ Voor 3% gewijzigd door Illegal_Alien op 31-08-2004 12:54 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Pagina: 1