[V&A] Handelaar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Topicstarter
In de advertentie van PLL van 23:05 staat onderaan:
Meerdere PC's verkrijgbaar.
Misschien heeft hij als privepersoon ergens meerdere pc's vandaan, kan natuurlijk ook. Maar het komt mij een beetje als handel over.
En volgens mij heb ik de zelfde advertentie gister morgen ook al voorbij zien komen, te vroeg kicken dus.

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Weer eens verwijderd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Topicstarter
En hij staat er weer. :/

Wanbeleid is ook beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Advertentie en user verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat er soms een uswer iets te snel wordt verwijdert.
Zelf heb ik het ook wel meegemaakt, terwijl ik toch ter goede trouw was...
Dus daarom kan ik me wel iets bij deze user voorstellen:

Hij heeft een paar PCees te koop. waarom kan dat niet???
Als hobyist heb ik hier ook allemaal pcees staan.. en die zijn echt niet voor de handel!

vervolgens wordt zijn advertentie verwijderd... zonder dat de user hiervan op de hoogte gesteld wordt, laat staan waarom, (weet ik uit ervaring)..
user denkt... heee!! advertentie weg?
Iets fouts gedaan? Virus? Storing? (kannergens afleiden dat het door een FP verwijdert is), vervolgens plaatst hij de advertentie opnieuw..
en de volgende dag kan hij niet meer inloggen...

User: what the f...

Lijkt me gewoon eerlijk om de user in ieder geval op de hoogte te stellen, en misschien zelfs een waarschuwing te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wij houden onze eigen administratie bij door onder meer het loggen van de gestuurde mails en de verwijderde reacties. Wij gaan heus niet zomaar lukraak bannen en verwijderen. Dat wat meestal niet wordt aangegeven hier is dat er ook _altijd_ een mail de deur uit gaat naar de user met wat er gedaan is met zijn account (zoals reactie verwijderd, reactie aangepast, mail gestuurd naar aanleiding van warez). Er speelt zich achter de schermen meer af dan dat je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Ten eerste, wordt de gebruiker altijd gewaarschuwd wanneer zijn advertentie wordt verwijderd.
Ten tweede weet je niet wat er verder aan de hand is. Je conclusie is dus gebaseerd op gegevens die niet kompleet zijn.
Ten derde de casus waaraan jij refereert is in behandeling en daar zul je op moeten wachten. Voor het overige heeft dit geen enkele betrekking op Vraag en Aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, waar ik op refereerde was 2 jaar geleden toen ik zonder waarschuwing wel eens werd verwijdert.

Van advertenties weet ik het niet.. wat dat betreft weet ik inderdaad te weinig van deze zaak.. :)

Alleen ervaring met users, shopsurveys, en reacties, allemaal zonder waarschuwing.

Dat is dus in tegenstelling wat Robin beweert...

Modbreak: verwijderdHet gedeelte over een eigen topic heb ik verwijderd. Check je mail om te zien waarom. :/

[ Voor 18% gewijzigd door Renegade op 07-09-2004 09:32 ]

Pagina: 1