Toon posts:

[XP] Bestanden starten na het downloaden automatisch*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik op een link klik (bijf. naar een mp3 file) begint mijn internet explorer ineens vanzelf te openen. Het lijkt net of er een boksje is aangevinkt als "always open" ofzo in dat open, save dialoog wat je normaal altijd krijgt. Ik krijg dit dialoog nl. helemaal niet meer (tenzij ik rechtermuisknop, save as doe maar dat werkt niet bij alle links) hij gaat er dus vanzelf van uit dat ik het bestand wil openen. Dit is super irritant want zo kan ik het niet fatsoenlijk opslaan en kwakt hij automatisch alles in de temperary internet files...

Iemand een idee?

Ik heb WinXP SP1 met de laatste updates en ik heb Adaware al geu[date en er over heen gegooid maar dat werk ook niet.... :(

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Hallo Nazedo,

Hier op got verwachten we ook een beetje inzet van jou kant, hieronder verstaan we vooral het eigen zoekwerk. :) Als ik jou vraag iets aanpas en in de search zet krijg ik dit resultaat: http://gathering.tweakers...ta%5BxFILTERS%5D=XF10---A in de eerste link namelijk: BtM909 in "Internet Explorer downloaden?" staat eigenlijk het antwoord :).

Ik denk dat je je hiermee wel kunt redden? In het nederlands is het Extra > MapOpties > Bestandstypen > en dan de betreffende bestanden aanpassen.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Nog even een schop naar Software Algemeen - vragen over InternetExplorer zijn daar beter op z'n plek :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, normaal zoek ik altijd wel eerst ff, nu niet zo gauw aan gedacht... Excuse me...