Heb gisteren iets gekregen van iemand maar ik weet eigenlijk niet precies wat het moet voor stellen.
Het ziet eruit als een pc (mini tower model).
Er zitten 2 pioneer branders in (scsi).
Achterop zitten 2 scsi aansluitingen en een 10 audio (cinch) aansluitingen.(5x rood + 5x wit), tevens zit er achter op een soort tellertje wat je dmv een pen(of puntachtig voorwerp) omhoog of omlaag kunt zetten, het tellertje heeft heeft 5 cijfers en elk cijfer kan dus apart omhoog of omlaag worden gezet.
Als je het apparaat open maakt zit er niet veel in.
2 branders, een ventialtor en een voeding met een voedings printje.
Er lopen 2 scsi kabels van de externe aansluitingen direct naar de 2 scsi branders.
De cinch aansluitingen zijn niet aan gesloten, het tellertje wel. De eerste 2 cijfers zijn via een kabeltje aangesloten ieder op 1 brander.
Nu heb ik wel een vermoeden wat dit ding is namelijk een copieer unit maar heb dus geen idee hoe je dit ding nu in de praktijk moet gebruiken.
Kent iemand zo'n ding en weet iemand wat het nut ervan is en hoe het werkt?
Het ziet eruit als een pc (mini tower model).
Er zitten 2 pioneer branders in (scsi).
Achterop zitten 2 scsi aansluitingen en een 10 audio (cinch) aansluitingen.(5x rood + 5x wit), tevens zit er achter op een soort tellertje wat je dmv een pen(of puntachtig voorwerp) omhoog of omlaag kunt zetten, het tellertje heeft heeft 5 cijfers en elk cijfer kan dus apart omhoog of omlaag worden gezet.
Als je het apparaat open maakt zit er niet veel in.
2 branders, een ventialtor en een voeding met een voedings printje.
Er lopen 2 scsi kabels van de externe aansluitingen direct naar de 2 scsi branders.
De cinch aansluitingen zijn niet aan gesloten, het tellertje wel. De eerste 2 cijfers zijn via een kabeltje aangesloten ieder op 1 brander.
Nu heb ik wel een vermoeden wat dit ding is namelijk een copieer unit maar heb dus geen idee hoe je dit ding nu in de praktijk moet gebruiken.
Kent iemand zo'n ding en weet iemand wat het nut ervan is en hoe het werkt?