Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Das toch duuidelijk als ge de prijs beziet , den Duron ofcourse (wel zien da ge een MSI Pro2 hebt , anders zijde geneukt) . Duron is ook met multiplyer te overklocken en de P3 niet , en met zo'n Silverado moet zo'n OC vet lukken !
Op donderdag 28 december 2000 13:23 schreef PePiEnCoCkiE het volgende:
[..]
persoonlijk zou ik voor de duron gaan met een beetje geluk haal de de 1 ghz wel en omdat je toch al 2 (identieke?) hd's hebt zou ik ipv die msi een Abit KT7-RAID nemen(!)
edit:
spelvaut
spelvaut
This message was sent from a galaxy far, far away.
duron... veel goedkoper en nog sneller ook.... kun je later ook nog een leuke 1200mhz athlon van maken...
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Ik krijg het mobo van een kennis van mij. Hij zei dat ik beter kan wachten tot de MSI turbo uit is. Omdat ie raid (promise chipje ipv zo'n bagger highpoint)en een 266mhz ondersteunt.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Duron.. heel duidelijk... Sowieso sneller
Verwijderd
Das war , maar als je dan een nieuw mobo koopt , zie dan wel dat hij DDR en SDR Ram-geheugen ondersteund , anders moet ge da nog kopen of moet ge later een nieuw mobo kopen als ge wilt upgraden ! en me de RAM-prijzen nu ist de moment om in te slaan !
Pagina: 1